Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Komarówka Podlaska: Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc

przetargi
31.10.2022 12:17
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora GMINA KOMARÓWKA PODLASKA21-311 Komarówka Podlaskaul. Krótka 7E-mail [email protected] www.komarowkapodlaska.pl
Województwo lubelskie
Powiat Radzyń Podlaski
Treść zamówienia Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc 19+1Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 4.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu osób niepełnosprawnych: 1 kierowcy + co najmniej 19 pasażerów w fotelach (19 + 1) z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń dla pasażerów.Ilość miejsc siedzących: 20 (19+1)Rok produkcji: fabrycznie nowy autobus, niezarejestrowany, 2021/2022 rokSilnik: dieselPojemność silnika: minimum 2.0 do 3.0 lMoc silnika: minimum 190 koni mechanicznychNorma emisji spalin: EURO VI2) Oznakowanie pojazdu zawierające- herb i napis GMINA KOMARÓWKA PODLASKA naklejane, odporne na warunki atmosferyczne – 2 szt.- pojazd oznakowany z przodu i z tyłu symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.3) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną samochodu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia, w szczególności:a) kartę pojazdu,b) aktualne badania techniczne pojazdu,c) świadectwo homologacji podwozia pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1osoby na wózku inwalidzkim,d) świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1osoby na wózku inwalidzkim,e) instrukcję obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia znajdującego się na samochodzie w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji,f) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych,g) książkę serwisową w języku polskim;h) książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.4) Wykonawca zapewni sieć autoryzowanej stacji obsługi w odległości nie dalszej niż 200 km od siedziby Zamawiającego.4.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 7 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Postępowanie unieważnia się zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a brak ofert złożonych przez innych Wykonawców, z którymi Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożmości zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy pzp.SEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:441570,006.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:441570,006.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:Nie
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dab5ab-f0f5-3330-22d9-3700110989b1
CPV 34.11.43.00, 34.12.10.00
Osoba do kontaktu GMINA KOMARÓWKA PODLASKA ul. Krótka 7 21-311 Komarówka Podlaska email: [email protected] www: http://www.komarowkapodlaska.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2022-10-25

Komentarze