Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kikół: Dostawa używanego autobusu

przetargi
12.03.2022 13:12
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY KIKÓŁ87-620 KIKÓŁPL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 7Tel. 54 289 46 70Fax. 54 289 46 70E-mail [email protected] www.kikol.pl/
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat Lipno
Treść zamówienia „Dostawa używanego autobusu na potrzeby Gminy Kikół”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia „Dostawa używanego autobusu na potrzeby Gminy Kikół”Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobus na potrzeby Gminy Kikół. ZP.TP.271.04.2022
Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/kikol/proceedings
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d9f84b-e4f1-abb3-c8c8-35000111da2a
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji aktualnego na dzień składania ofert.; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Gmina Kikół, ul. Plac Kościuszki 7, 87-620, Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, państwo PL, tel. 542894670, e-mail urzad@kikolAdres strony internetowej (URL): www.kikol.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 30 dni
Miejsce i termin składania ofert 2022-03-14
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/ Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2022-04-12
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 70przebieg w km 30
Uwagi 2022/BZP 00068415/01Dostawy„Dostawa używanego autobusu na potrzebyGminy Kikół”SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 9108665481.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 71.5.2.) Miejscowość: Kikół1.5.3.) Kod pocztowy: 87-6201.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 – Włocławski1.5.7.) Numer telefonu: 5428946701.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:„Dostawa używanego autobusu na potrzebyGminy Kikół”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c42393-961e-11ec-94c8-de8df8ed9da12.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 000684152.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-252.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012420/06/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.3 „Dostawa używanego autobusu na potrzeby Gminy Kikół”2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowaniedowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu„cookies”,3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024×768 pikseli,4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn.platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dlawykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, ajeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miałograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów orazinformacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020r. poz. 2452)3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych), dalej RODO, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603Wielgie, [email protected]) Urząd Gminy Wielgie posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jestmożliwy pod adresem e-mail: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy z dopiskiem– Inspektor Ochrony Danych,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a po zawarciu umowyrównież na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.4) W przypadku dojścia do zawarcia Umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osóbreprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem Umowy, pozyskanebezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez strony Umowy w celu i okresie jej realizacji, atakże w celach związanych z rozliczaniem Umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzeniaewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku zrealizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będąprzedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadkówprzewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacjimiędzynarodowych.5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. Mogą onezostać również przekazane podmiotom współpracującym z administratorem w oparciu o umowypowierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługąkorespondencji.6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznegobędą przechowywane, zgodnie z art. 78 oraz 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego przekracza 4 lata- przez cały czas obowiązywania tej umowy.7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawcaprzekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; w przypadku, gdy wykonanieobowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzieleniezamówienia publicznego.− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych przy czym takie żądanie nie ogranicza przetwarzania tych danych osobowych do czasuzakończenia tego postępowania.Zastosowanie mają również ograniczenia, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.271.04.20224.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobus na potrzeby Gminy Kikół.4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:Lp. Nazwa kryterium Waga Sposób punktowania1. cena oferty 70% Najkorzystniejsza otrzyma 70 pkt2. przebieg w km 30% Najkorzystniejsza otrzyma 30 pktPunkty przyznawane za podane kryterium „cena brutto oferty” będą przyznawane według następującego wzoru:liczba punktów w kryterium „cena oferty” = (cena najniższa (brutto) / cena oferowana (brutto) X 70Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematyki) do dwóch miejsc po przecinku.Punkty przyznawane za podane kryterium „Przebieg w km” będą przyznawane następująco:Wykonawca, który zaoferuje „przebieg w km” w ilości:w przedziale: 370.000 – 400.000 – 10 pktw przedziale: 370.000 – 340.000 – 20 pktponiżej 340.000 – 30 pkt4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 70Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg w km4.3.6.) Waga: 304.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencjii informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji aktualnego na dzień składania ofert.;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;4) zdolności technicznej lub zawodowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:008.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:108.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-12Numer informacji: 2022-BZP-00068415-01
Data dodania 2022-02-25

Komentarze