Uwagi |
2022/BZP 00068415/01Dostawy„Dostawa używanego autobusu na potrzebyGminy Kikół”SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 9108665481.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 71.5.2.) Miejscowość: Kikół1.5.3.) Kod pocztowy: 87-6201.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 – Włocławski1.5.7.) Numer telefonu: 5428946701.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:„Dostawa używanego autobusu na potrzebyGminy Kikół”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c42393-961e-11ec-94c8-de8df8ed9da12.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 000684152.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-252.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012420/06/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.3 „Dostawa używanego autobusu na potrzeby Gminy Kikół”2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowaniedowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu„cookies”,3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024×768 pikseli,4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn.platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dlawykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, ajeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miałograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów orazinformacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020r. poz. 2452)3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych), dalej RODO, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603Wielgie, [email protected]) Urząd Gminy Wielgie posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jestmożliwy pod adresem e-mail: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy z dopiskiem– Inspektor Ochrony Danych,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a po zawarciu umowyrównież na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.4) W przypadku dojścia do zawarcia Umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osóbreprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem Umowy, pozyskanebezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez strony Umowy w celu i okresie jej realizacji, atakże w celach związanych z rozliczaniem Umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzeniaewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku zrealizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będąprzedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadkówprzewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacjimiędzynarodowych.5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. Mogą onezostać również przekazane podmiotom współpracującym z administratorem w oparciu o umowypowierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługąkorespondencji.6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznegobędą przechowywane, zgodnie z art. 78 oraz 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego przekracza 4 lata- przez cały czas obowiązywania tej umowy.7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawcaprzekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; w przypadku, gdy wykonanieobowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzieleniezamówienia publicznego.− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych przy czym takie żądanie nie ogranicza przetwarzania tych danych osobowych do czasuzakończenia tego postępowania.Zastosowanie mają również ograniczenia, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.271.04.20224.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobus na potrzeby Gminy Kikół.4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:Lp. Nazwa kryterium Waga Sposób punktowania1. cena oferty 70% Najkorzystniejsza otrzyma 70 pkt2. przebieg w km 30% Najkorzystniejsza otrzyma 30 pktPunkty przyznawane za podane kryterium „cena brutto oferty” będą przyznawane według następującego wzoru:liczba punktów w kryterium „cena oferty” = (cena najniższa (brutto) / cena oferowana (brutto) X 70Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematyki) do dwóch miejsc po przecinku.Punkty przyznawane za podane kryterium „Przebieg w km” będą przyznawane następująco:Wykonawca, który zaoferuje „przebieg w km” w ilości:w przedziale: 370.000 – 400.000 – 10 pktw przedziale: 370.000 – 340.000 – 20 pktponiżej 340.000 – 30 pkt4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 70Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg w km4.3.6.) Waga: 304.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencjii informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji aktualnego na dzień składania ofert.;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;4) zdolności technicznej lub zawodowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:008.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:108.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-12Numer informacji: 2022-BZP-00068415-01 |
Komentarze