Powiat |
Kętrzyn |
Treść zamówienia |
Dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym oraz 2 stacji ładowania w ramach projektu pn. „Niskoemisyjna komunikacja miejska w Kętrzynie”Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym oraz 2 stacji ładowania w ramach projektu pn. „Niskoemisyjna komunikacja miejska w Kętrzynie” Numer referencyjny: SO.271.06.2022dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym oraz 2 stacji ładowaniadostawa czterech sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, elektrycznych, autobusów (pojazdów) o długości całkowitej od 8,5 do 13 metrów; szer. od 2,4m do 2,55m; wysokość całkowita do 3,4m; przeznaczonych do wykonywania regularnych przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, jednej marki, oraz dostawa fabrycznie nowych dwóch stacji ładowania (każda stacja wyposażona będzie w dwa gniazda ładujące) wraz z podłączeniem oraz uruchomieniem stacji ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym na terenie zajezdni wskazanej przez Zamawiającego na terenie miasta Kętrzyn, w tym dostarczenie i przekazanie praw do niezbędnego oprogramowania, a także opracowanie niezbędnej dokumentacji, w tym rzutów, rysunków i schematów, jak również podjęcie czynności administracyjnych (jeżeli to niezbędne) polegające na takim działaniu Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne zezwolenia administracyjne – zgłoszenia, uzgodnienia i decyzje, konieczne dla realizacji inwestycji, jak również uzyska stanowisko organu nadzoru budowlanego o możliwości przystąpienia do użytkowania stacji ładowania autobusów po złożeniu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Wykonawcę (jeżeli dotyczy). |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.miastoketrzyn.pl_1646745663080 |
LINK do SIWZ |
http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/375/Dostawa_4_autobusow_z_napedem_elektrycznym_i_2_stacji_ladowania_w_ramach_projektu_pn__E2_80_9DNiskoemisyjna_komunikacja_miejska_w_Ketrzynie_E2_80_9D/ |
CPV |
31.15.81.00, 34.14.49.10 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 264 ustawy.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy. |
Wadium |
190000.00 |
Osoba do kontaktu |
Gmina Miejska Kętrzyn 742-205-13-31 ul. Wojska Polskiego 11 Kętrzyn 11-400 Karol Lizurej +48 897520535 [email protected] +48 897520531 http://www.miastoketrzyn.pl/ |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach: 8 |
Miejsce i termin składania ofert |
2022-04-07 |
Sposób składania ofert |
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
Oferta musi zachować ważność do: 31/05/2022 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Uwagi |
2022/S 047-121477Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miejska KętrzynKrajowy numer identyfikacyjny: 742-205-13-31Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 11Miejscowość: KętrzynKod NUTS:PL622 OlsztyńskiKod pocztowy: 11-400Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Karol LizurejE-mail:[email protected].: +48 897520535Faks: +48 897520531Adresy internetowe:Główny adres:http://www.miastoketrzyn.pl/I.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym oraz 2 stacji ładowania w ramach projektu pn. „Niskoemisyjna komunikacja miejska w Kętrzynie”Numer referencyjny: SO.271.06.2022II.1.2) Główny kod CPV34144910 Autobusy elektryczneII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym oraz 2 stacji ładowaniaII.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV31158100 Ładowarki do bateriiII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL622 OlsztyńskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:KętrzynII.2.4) Opis zamówienia:dostawa czterech sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, elektrycznych, autobusów (pojazdów) o długości całkowitej od 8,5 do 13 metrów; szer. od 2,4m do 2,55m; wysokość całkowita do 3,4m; przeznaczonych do wykonywania regularnych przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, jednej marki, oraz dostawa fabrycznie nowych dwóch stacji ładowania (każda stacja wyposażona będzie w dwa gniazda ładujące) wraz z podłączeniem oraz uruchomieniem stacji ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym na terenie zajezdni wskazanej przez Zamawiającego na terenie miasta Kętrzyn, w tym dostarczenie i przekazanie praw do NIEzbędnego oprogramowania, a TAKże opracowanie NIEzbędnej dokumentacji, w tym rzutów, rysunków i schematów, jak również podjęcie czynności administracyjnych (jeżeli to NIEzbędne) polegające na TAKim działaniu Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego wszelkie NIEzbędne zezwolenia administracyjne – zgłoszenia, uzgodnienia i decyzje, konieczne dla realizacji inwestycji, jak również uzyska stanowisko organu nadzoru budowlanego o możliwości przystąpienia do użytkowania stacji ładowania autobusów po złożeniu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Wykonawcę (jeżeli dotyczy).II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 8Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAKNumer identyfikacyjny projektu:Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna. Działanie: Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie: Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski).II.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 264 ustawy.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 07/04/2022Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 31/05/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 07/04/2022Czas lokalny: 11:00Miejsce:Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu funkcjonalności odszyfrowania oferty dostępnej na miniPortalu, w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 190.000,00 zł.2Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać NIEprzerwanie do dnia upływuterminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku:Bank Pekao S.A. nr rachunku 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nrSO.271.06.2021 pn „Dostawa 4 autobusów z napędem elektrycznym i 2 stacji ładowaniaVI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaMiejscowość: WarszawaPaństwo: PolskaAdres internetowy:www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Wykonawcom, a TAKże innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:03/03/2022×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S0472022Następna aktualizacja:09/03/2022Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document |
Data dodania |
2022-03-08 |
Komentarze