Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Katowice: Świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej

przetargi
21.11.2021 12:13
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora KOLEJE ŚLĄSKIE SP. Z O.O.40-076 KATOWICERACIBORSKA 58Tel. 32 710 55 00Fax. 32 710 62 47E-mail [email protected] www.przewozyregionalne.pl
Województwo śląskie
Powiat Katowice
Treść zamówienia Świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o. Numer referencyjny: KS/ZP/22/20211. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o. 2. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym wzór umowy Ramowej wraz załącznikami.Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi zastępczej komunikacji autobusowej (planowej i awaryjnej) obejmujących przewóz osób, rzeczy i małych zwierząt na terenie działalności Kolei Śląskich oraz postoju pojazdów w rezerwie. Usługa będzie świadczona w następujących przypadkach: 1. Zastępcza komunikacja autobusowa awaryjna (ZKA awaryjna): nadzwyczajne lub losowe przerwy w ruchu pociągów pasażerskich takie jak: klęski żywiołowe, awarie, wszelkie przerwy w ruchu, strajki, 2. Zastępcza komunikacja autobusowa planowa (ZKA planowa): planowane zamknięcia torowe poszczególnych linii, 3. Postój pojazdów w rezerwie (ZKA rezerwa): pozostawanie w rezerwie w przypadku, gdy zlecenie obsługi nie obejmuje dyspozycji wyjazdu.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=kolejeslaskie.eb2b.com.pl_1637046161192
LINK do SIWZ http://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/297644/swiadczenie-uslugi-zastepczej-komunikacji-autobusowej-na-obszarze-kursowania-pociagow-uruchamianych-przez-koleje-slaskie-sp-z-o-o-12
CPV 60.10.00.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Sekcji IX pkt. 9.3 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne i ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną i ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego – wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. z dnia 7 maja 2021 r.: Dz.U. z 2021 r. poz. 919 ze zm., zwana dalej ustawą o transporcie drogowym). W przypadku wykonawców zagranicznych, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeśli wykaże się posiadaniem właściwych dokumentów, wydanych w kraju, w którym mają oni swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, i które uprawniają ich do wykonywania transportu drogowego na terytorium Polski, na zasadach określonych w ustawie o transporcie drogowym.(zgodnie z niniejszą sekcją Ogłoszenia):3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: (zgodnie z sekcją III.1.2 niniejszego Ogłoszenia).4) zdolności technicznej lub zawodowej: (zgodnie z sekcją III.1.3 niniejszego Ogłoszenia).2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) jako dowodu potwierdzającego, na dzień składnia ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, który tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Szczegółowe dane w zakresie JEDZ znajdują się w SWZ.3. W celu potwierdzenia, iż wobec Wykonawcy NIE zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w pkt. 1, Zamawiający będzie wymagać, na zasadach wskazanych w SWZ, złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w SWZ zgodnie z PZP i wydanymi na jej podstawie Rozporządzeniami.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową w kwocie 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100); Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy określoną w Sekcji IX ust. 9.2 pkt. 3) SWZ, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Weryfikacja na zasadach wskazanych w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że:- W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy usługi przewozu autobusowego o wartości NIE mniejszej dla każdej z tych usług niż 1.500.000,00 zł netto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych, 00/100 netto). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonawca może wykazać się również usługą wykonywaną (niezakończoną), jeżeli wartość części wykonanej usługi jest NIE niższa niż wartość wymagana powyżej. – Będzie dysponował określoną liczbą pojazdów (wskazaną w Specyfikacji Warunków Zamówienia – dalej SWZ) o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, spełniających wymagania określone w SWZ.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (wraz z typem lub serią pojazdów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;UWAGA! Wykonawca, który oświadczy w ww. wykazie usług wykonanie/wykonywanie usług na rzecz Zamawiającego również zobowiązany jest złożyć dowody (referencje), o których mowa powyżej. Zamawiający żąda ponadto złożenia wykazu narzędzi -autobusów/pojazdów (wg załącznika nr 8 do SWZ) planowanych do wykorzystania w celu wykonania przedmiotu zamówienia, zawierającego:- markę,- model,- rok produkcji,- numer rejestracyjny,- liczbę miejsc siedzących,- liczbę miejsc stojących,- długość autobusu w metrach,- normę czystości spalin EURO,- informację o spełnianiu przez pojazd wszystkich postawionych wymogów,- informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (narzędziami).III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) w formach i na zasadach wskazanych w SWZ zgodnie z ustawą PZP.2. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy wymagane będzie w przypadku udzielenia wybranemu wykonawcy (z którym zostanie zawarta Umowa Ramowa) danego Zamówienia Wykonawczego, po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej. Szczegóły dotyczące wymogów zostały określone w Załączniku nr 3 do Załącznika nr 2 do SWZ – Wzór Umowy Wykonawczej.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN).Warunki finansowe i płatnicze zawarte są w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Przed podpisaniem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę określająca podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia (np. umowę konsorcjum, poolu), zawierającą co najmniej:a. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu Zamówienia,b. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,c. czas obowiązywania umowy, który NIE może być krótszy, niż okres obejmujący realizację Zamówienia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa SWZ i załączniki do SWZ stanowiące jego integralną część.2. Dokumentacja postępowania dostępna jest na platformie zakupowej Zamawiającego (https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/), od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia. Link bezpośrednio odsyłający do dokumentacji postępowania znajdującej się na platformie zakupowej Zamawiającego dostępny jest na stronie internetowej (https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/) – pod nazwą postępowania.
Wadium 300000.00
Osoba do kontaktu Koleje Śląskie Sp. z o.o. ul. Raciborska 58 Katowice 40-074 Jakub Kołodziejczyk +48 727030062 [email protected] http://www.kolejeslaskie.com/
Wymagany termin realizacji zamówienia Koniec: 10/12/2022
Miejsce i termin składania ofert 2021-11-26
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/ Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 23/02/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 221-583837Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektoroweUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/25/UESekcja I: Podmiot zamawiającyI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Koleje Śląskie Sp. z o.o.Adres pocztowy: ul. Raciborska 58Miejscowość: KatowiceKod NUTS:PL PolskaKod pocztowy: 40-074Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Jakub KołodziejczykE-mail:[email protected].: +48 727030062Adresy internetowe:Główny adres:http://www.kolejeslaskie.com/I.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/I.6) Główny przedmiot działalnościUsługi kolejoweSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o.Numer referencyjny: KS/ZP/22/2021II.1.2) Główny kod CPV60100000 Usługi w zakresie transportu drogowegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4) Krótki opis:1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi zastępczej komunikacji autobusowej na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o.2. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym wzór umowy Ramowej wraz załącznikami.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL PolskaGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez Koleje Śląskie Sp. z o. o.II.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi zastępczej komunikacji autobusowej (planowej i awaryjnej) obejmujących przewóz osób, rzeczy i małych zwierząt na terenie działalności Kolei Śląskich oraz postoju pojazdów w rezerwie.Usługa będzie świadczona w następujących przypadkach:1. Zastępcza komunikacja autobusowa awaryjna (ZKA awaryjna): nadzwyczajne lub losowe przerwy w ruchu pociągów pasażerskich TAKie jak: klęski żywiołowe, awarie, wszelkie przerwy w ruchu, strajki,2. Zastępcza komunikacja autobusowa planowa (ZKA planowa): planowane zamknięcia torowe poszczególnych linii,3. Postój pojazdów w rezerwie (ZKA rezerwa): pozostawanie w rezerwie w przypadku, gdy zlecenie obsługi NIE obejmuje dyspozycji wyjazdu.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 10/12/2022Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweZgodnie z art. 257 PZP Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostały mu przyznane.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Sekcji IX pkt. 9.3 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne i ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną i ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego – wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. z dnia 7 maja 2021 r.: Dz.U. z 2021 r. poz. 919 ze zm., zwana dalej ustawą o transporcie drogowym). W przypadku wykonawców zagranicznych, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeśli wykaże się posiadaniem właściwych dokumentów, wydanych w kraju, w którym mają oni swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, i które uprawniają ich do wykonywania transportu drogowego na terytorium Polski, na zasadach określonych w ustawieo transporcie drogowym.(zgodnie z niniejszą sekcją Ogłoszenia):3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: (zgodnie z sekcją III.1.2 niniejszego Ogłoszenia).4) zdolności technicznej lub zawodowej: (zgodnie z sekcją III.1.3 niniejszego Ogłoszenia).2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) jako dowodu potwierdzającego, na dzień składnia ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, który tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Szczegółowe dane w zakresie JEDZ znajdują się w SWZ.3. W celu potwierdzenia, iż wobec Wykonawcy NIE zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w pkt. 1, Zamawiający będzie wymagać, na zasadach wskazanych w SWZ, złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w SWZ zgodnie z PZP i wydanymi na jej podstawie Rozporządzeniami.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową w kwocie 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100);Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy określoną w Sekcji IX ust. 9.2 pkt. 3) SWZ, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Weryfikacja na zasadach wskazanych w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że:- W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy usługi przewozu autobusowego o wartości NIE mniejszej dla każdej z tych usług niż 1.500.000,00 zł netto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych, 00/100 netto). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonawca może wykazać się również usługą wykonywaną (niezakończoną), jeżeli wartość części wykonanej usługi jest NIE niższa niż wartość wymagana powyżej.- Będzie dysponował określoną liczbą pojazdów (wskazaną w Specyfikacji Warunków Zamówienia – dalej SWZ) o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, spełniających wymagania określone w SWZ.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (wraz z typem lub serią pojazdów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;UWAGA! Wykonawca, który oświadczy w ww. wykazie usług wykonanie/wykonywanie usług na rzecz Zamawiającego również zobowiązany jest złożyć dowody (referencje),o których mowa powyżej. Zamawiający żąda ponadto złożenia wykazu narzędzi -autobusów/pojazdów (wg załącznika nr 8 do SWZ) planowanych do wykorzystania w celu wykonania przedmiotu zamówienia, zawierającego:- markę,- model,- rok produkcji,- numer rejestracyjny,- liczbę miejsc siedzących,- liczbę miejsc stojących,- długość autobusu w metrach,- normę czystości spalin EURO,- informację o spełnianiu przez pojazd wszystkich postawionych wymogów,- informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (narzędziami).III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) w formach i na zasadach wskazanych w SWZ zgodnie z ustawą PZP.2. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy wymagane będzie w przypadku udzielenia wybranemu wykonawcy (z którym zostanie zawarta Umowa Ramowa) danego Zamówienia Wykonawczego, po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej. Szczegóły dotyczące wymogów zostały określone w Załączniku nr 3 do Załącznika nr 2 do SWZ – Wzór Umowy Wykonawczej.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN).Warunki finansowe i płatnicze zawarte są w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Przed podpisaniem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę określająca podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia (np. umowę konsorcjum, poolu), zawierającą co najmniej:a. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu Zamówienia,b. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,c. czas obowiązywania umowy, który NIE może być krótszy, niż okres obejmujący realizację Zamówienia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa SWZ i załączniki do SWZ stanowiące jego integralną część.2. Dokumentacja postępowania dostępna jest na platformie zakupowej Zamawiającego (https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/), od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia. Link bezpośrednio odsyłający do dokumentacji postępowania znajdującej się na platformie zakupowej Zamawiającego dostępny jest na stronie internetowej (https://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/) – pod nazwą postępowania.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówZamówienie obejmuje zawarcie umowy ramowejUmowa ramowa z kilkoma wykonawcamiSzacowana maksymalna liczba uczestników planowanej umowy ramowej: 10IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 26/11/2021Czas lokalny: 11:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 23/02/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 26/11/2021Czas lokalny: 12:00Miejsce:Otwarcie będzie mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego pod adresem Koleje Śląskie Spółka z o.o. ul. Raciborska 58, 40-074 Katowice, budynek A, pok. II. 16 A.Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Najpóźniej przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępni na Platformie https:// kolejeslaskie.eb2b.com w zakładce prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie. Otwarcie następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, poprzez odszyfrowanie ofert złożonych na Platformie https:// kolejeslaskie.eb2b.com.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:1. W treści SWZ znajduje się klauzula informacyjna w zakresie RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu TAKich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2B Kolei Śląskich Sp. z o.o. (zwanej dalej: Platformą zakupową lub Platformą lub Systemem) dostępnej pod adresemhttps://kolejeslaskie.eb2b.com.pl.3. Platforma jest dostępna dla Wykonawców poprzez Internet przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ewentualnych modyfikacji serwisowych.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania określa Regulamin Platformy Zakupowej zamieszczony pod adresemhttps://kolejeslaskie.eb2b.com.pl/default/cms/page/id/terms-and-conditions/popup/1. Wykonawca przystępując do Postępowania akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.6. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a. dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES,b. dla dokumentów w formacie innym niż .pdf, zleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES.7. Zamawiający określa następujące NIEzbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości NIE mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następujących parametrach NIEzbędnych do uruchomienia aplikacji Acrobat Reader DC dostępnych pod adresem:https://helpx.adobe.com/pl/reader/system-requirements.html,c. włączona obsługa JavaScript,d. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.e. Zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.,8 Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xades.Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.9 Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowaniai oznaczenia czasu odbioru danych:a. Szyfrowanie za pomocą protokołu TLS,b. Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowanie UTF-8,c. Wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,d. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Otworzenie pliku jest możliwe dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,e. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi podpiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas, znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.10. Pozostałe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a TAKże wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami znajdują się w Sekcji XI SWZ.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Środki ochrony prawnej określone w niniejszej sekcji przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP.Środki ochrony prawnej, wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Sekcji XXI SWZ.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:10/11/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2212021Następna aktualizacja:16/11/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-11-16

Komentarze