Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kalisz: Zakup autobusów elektrycznych

przetargi
23.11.2022 12:01
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Budownictwo, handel materiałami budowlanymi i instalacyjnymi      kable, przewody      urządzenia, armatura i osprzęt do elektryki, silnikiBudownictwo: przemysłowe:      stalowe konstrukcjeBudownictwo instalacji ciepłowniczych:      kolektory słoneczne, – montaż i sprzedażBudownictwo instalacji elektrycznych:      regeneracja sprzętu ( silniki, itp. )Maszyny budowlane      maszyny do prac ziemnych (koparko-ładowarki, spycharki)Maszyny i urządzenia, linie technologiczne:      serwis, naprawa i konserwacjaSamochody ciężarowe:      autobusySprzęt elektroniczny:      baterie, akumulatorki
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora KALISKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.62-800 KALISZWROCŁAWSKA 30/38Tel. 62 768 00 20Fax. 62 768 00 22E-mail [email protected] kla.com.pl/
Województwo wielkopolskie
Powiat Kalisz
Treść zamówienia Zakup autobusów elektrycznych oraz budowa stacji ładowania, wiat i instalacji fotowoltaicznej dla zeroemisyjnych autobusów elektrycznych na …Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusów elektrycznych oraz budowa stacji ładowania, wiat i instalacji fotowoltaicznej dla zeroemisyjnych autobusów elektrycznych na terenie zajezdni KLA Sp. z o.o. w Kaliszu Numer referencyjny: KLA/ZI-ZP/02/2022Przedmiotem zamówienia jest 1) w zakresie części 1 – dostawa autobusów elektrycznych oraz ładowarek Plug-in, wraz ze szkoleniem pracowników, wyposażeniem serwisu Zamawiającego w NIEzbędny sprzęt oraz oprogramowanie, obsługą gwarancyjną autobusów i ładowarek, oraz 2) w zakresie części 2 – budowa dwóch wiat postojowych wraz z instalacjami elektrycznymi, dachowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 352,35kWp wraz z infrastrukturą techniczną.Dostawa autobusów elektrycznych oraz ładowarek Plug-in Część nr 1 1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa autobusów elektrycznych oraz ładowarek Plug-in., w tym: 1) dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych (w rozumieniu Polskiej Normy PN-S-47010:1999 lub normy równoważnej) z napędem elektrycznym o długości całkowitej zawierającej się w przedziale od 11,00 metrów do 13,00 metrów, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 12.1 do SWZ, 2) dostawa, montaż, podłączenie i pierwsze uruchomienie 5 sztuk stacjonarnych, dualnych, fabrycznie nowych, przewodowych ładowarek Plug-in o parametrach i cechach funkcjonalno-użytkowych opisanych w Rozdziale VI pkt 34 tabeli Załącznika nr 12.1 do SWZ oraz 1 sztuki ładowarki mobilnej Plug-in opisanej w pkt 35 tabeli Załącznika 12.1 do SWZ, 3) szkolenie pracowników, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale VI pkt 37 tabeli Załącznika nr 12.1 do SWZ, 4) wyposażenie serwisu Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale VI punkcie 37 tabeli Załącznika nr 12.1 do SWZ, 5) obsługa gwarancyjna autobusów, 6) obsługa gwarancyjna ładowarek Plug-in, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 zawierają Załączniki nr 13.1 – 13.3 do SWZ. 3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do określonych etykiet, o których mowa w art. 104 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. 5. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety. 6. Wykonawca, w przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych, zobowiązany jest wskazać te rozwiązania i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji w/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe. 7. Wymagane przedmiotowe środki dowodowe (składane wraz z ofertą): 1) charakterystyka oferowanych autobusów elektrycznych, ładowarek i wyposażenia serwisu – Załącznik nr 10 do SWZ, 2) zakres udzielonej autoryzacji na wykonywanie obsługi i napraw gwarancyjnych – mechanicznych i elektrycznych – Załącznik nr 11 do SWZ, 3) zakres udzielonej autoryzacji na wykonywanie napraw powypadkowych – Załącznik nr 12 do SWZ, 4) dokument potwierdzający posiadanie przez oferowane autobusy ważnej na dzień składania ofert Homologacji Typu Pojazdu lub Homologacji Typu WE Pojazdu – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, 5) dokument potwierdzający spełnianie wymogów homologacji typu pojazdu w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej dużych pojazdów pasażerskich (homologacja udzielona zgodnie z Regulaminem nr 66 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji dużych pojazdów pasażerskich w zakresie wytrzymałości ich konstrukcji nośnej (Dz.U.UE.L.2011.84.1 z dnia 30 marca 2011 r. z późniejszymi zmianami) lub równoważnych. 6) (dla obu części zamówienia) w sytuacji opisanej w pkt 3-6 powyżej – wskazane w tych punktach przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań. Budowa dwóch wiat postojowych wraz z instalacjami elektrycznymi, dachowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 352,35 kWp wraz z infrastrukturą techniczną Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia dla Części 2 jest budowa dwóch wiat wraz z dachowymi instalacjami fotowoltaicznymi na potrzeby postoju i ładowania autobusów z napędem elektrycznym oraz budowa dachowych instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 352,35 kWp na budynkach KLA wraz z infrastrukturą techniczną. Adres inwestycji: ul. Wrocławska 30-38, 62-800 Kalisz, działka nr ew.: 2/7, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26, 3/2 i 4, 306101_1.0102.102 Zagorzynek 2. Zakres inwestycji: 1) wiata o konstrukcji stalowej – 10 stanowisk (ze stacjami ładowania autobusów z napędem elektrycznym, tj. przygotowaną infrastrukturą do montażu ładowarek); 2) wiata o konstrukcji stalowej – 12 stanowisk (ze stacjami ładowania autobusów z napędem elektrycznym, tj. przygotowaną infrastrukturą do montażu ładowarek); 3) dachowe instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 352,35 kWp (870 modułów o mocy jednostkowej 405Wp) na projektowanych wiatach – 10 i 12 stanowisk oraz na istniejącym budynku warsztatu, myjni samochodowej i stacji kontroli pojazdów znajdujących się na terenie zajezdni KLA przy ul. Wrocławskiej 30-38 w Kaliszu; 4) infrastruktura techniczna obejmująca m.in.: a) stację transformatorową, b) linie kablowe na potrzeby fotowoltaiki oraz stacji ładowania, c) usunięcie kolizji z istniejącą instalacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągową i gazową. 3. Planowana inwestycja nie przewiduje rozbiórek obiektów budowlanych. 4. Lokalizacja inwestycji nie jest objęta ochroną konserwatorską. 5. Dla przedmiotowego zakresu prac Zamawiający uzyskał Decyzję Pozwolenie na budowę nr 412/22 z dn.16.09.2022 r. 6. Uwaga: Ładowarki stacjonarne nie są przedmiotem zamówienia w ramach Części 2, ładowarki zostaną dostarczone łącznie z autobusami elektrycznymi w ramach Części 1 przedmiotowego zamówienia. 7. Szczegółowy zakres prac w ramach Części 2 został opisany w Załączniku nr 14 do SWZ – Dokumentacja techniczna. 8. Zamawiający informuje, że w zakresie Części 2 zamówienia przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej na miejscu wykonywania zamówienia. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu i potwierdzeniu dokładnego terminu i godziny z Zamawiającym. Jednocześnie Wykonawca nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. 9. W zakresie Części 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy), osób wykonujących następujące rodzaje czynności związane z realizacją zamówienia: prace ziemne. 10. Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 9, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w § 6 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 6.2 do SWZ. 11. Zapisy dotyczące równoważności rozwiązań opisane w sekcji III.2.4 pkt 3-6, w pkt 7 ppkt 6 oraz w sekcji II.2.14 dla Części 1 mają zastosowanie również do Części 2 12. W zakresie obu części zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, 2) Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, 3) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których w art. 388 pkt 2 lit. b i c ustawy Pzp.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1668522077968
LINK do SIWZ http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0f290558-b38d-449a-b663-c9654dda3d9b
CPV 31.00.00.00, 31.15.80.00, 32.44.10.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10, 45.21.00.00, 45.26.00.00, 45.30.00.00, 45.31.00.00, 45.31.10.00, 45.31.11.00, 45.31.12.00, 45.33.00.00, 45.45.00.00
Osoba do kontaktu Kaliskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. 250442603 ul. Wrocławska 30-38 Kalisz 62-800 Elżbieta Binder +48 627680000 [email protected] +48 627680022 http://www.kla.com.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Koniec: 15/12/2023
Miejsce i termin składania ofert KALISKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O.62-800 KALISZWROCŁAWSKA 30/382022-12-15
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0f290558-b38d-449a-b663-c9654dda3d9b Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 13/03/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK

Komentarze