Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jeżowe: Zakup autobusu

przetargi
28.08.2021 14:47
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY JEŻOWE37-430 JEŻOWE136ATel. 15 879 43 04Fax. 15 879 43 42E-mail [email protected] www.jezowe.pl
Województwo podkarpackie
Powiat Nisko
Treść zamówienia Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych: a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.) b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475). c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochód Parametry techniczne samochodu: – Autobus o pojemności standardowej minimum 24 miejsca siedzące dla pasażerów + 1 kierowca, siedzenia w układzie 2 osoby po prawej i dwie osoby po lewej stronie. Dodatkowo wymagane jest aby w autobusie występowały min. 3 miejsca uchylne dla pasażerów w obniżonej części autobusu – Liczba miejsc stojących min. 6 – Autobus przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim – W przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim liczba miejsc stojących nie może się zmniejszyć o więcej niż 3 osoby przy zachowaniu niezmiennej liczby miejsc siedzących – zestaw do mocowania osoby na wózku inwalidzkim – wysokość przedziału pasażerskiego min. 1,95 m – rok produkcji nie straszy niż 2021 r, autobus fabrycznie nowy, nigdy nie rejestrowany, maksymalny przebieg 1000 km – konstrukcja ramy nadwozia ze stali odpornej na korozję (wg PN-EN 10088) – Konstrukcja nadwozia wykonana z aluminium lub stali nierdzewnej – Poszycie autobusu wykonane z elementów aluminiowych i/lub tworzywa sztucznego – Silnik spełniający normę czystości spalin EURO 6 o pojemności skokowej od 2800 cm3 do 3000 cm3 – Moc silnika min. 180 KM (kryterium punktowane) – Rozstaw osi nie większy niż 4,8 m – Długość autobusu nie większa niż 9 m – Silnik zasilany olejem napędowym – Skrzynia biegów automatyczna, minimum 6 biegowa + bieg wsteczny – Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika tzw. Webasto – Klimatyzacja kierowcy – Klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej – Układ kierowniczy ze wspomaganiem – Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach – Siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem – Siedzenia pasażerów klasy turystycznej z uchyłem i przesuwem, wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa (kolorystyka siedzeń do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od zawarcia Umowy) – Siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i dwa po prawej stronie – układ drzwi 1-2 – Drzwi przednie pojedyńcze automatycznie otwierane przez kierowcę z obniżonym, podświetlonym stopniem wejściowym – Drzwi tylne dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm do przedziału z wózkiem inwalidzkim, poręcze ułatwiające wchodzenie – Autobus niskowejściowy w świetle tylnych drzwi – rampa najazdowa o nośności min. 300 kg – półka z oświetleniem w przedziale pasażerskim z jednej strony pojazdu – Zasłonki w przedziale pasażerskim – Wieszaki na odzież pasażerów – Oświetlenie dzienne i noce wnętrza pojazdu – Izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu – Płaty ścian bocznych i sufitu tapicerowane (ich kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od zawarcia Umowy) – Okna boczne wykonane z szyb pojedynczych wklejanych do nadwozia – Radioodtwarzacz – Immobiliser – Tachograf cyfrowy- Bliźniacze koła tylnej osi – Pojazd na oponach wielosezonowych – Zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne osi przedniej – Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej – Hamulce tarczowe, hydrauliczne dwuobwodowe, system ABS, ASR, ESP – Retarder (kryterium punktowane) – Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne – Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem – Atestowane 2 gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami), ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym z obowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa – Autobus w kolorze białym ZP.271.16. 2021
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1628834303921
LINK do SIWZ http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a60cfad7-9408-4d10-8a2a-2f969e1ac1b5
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków. 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Gmina Jeżowe, ul. Jeżowe 136A, 37-430, Jeżowe, woj. podkarpackie, państwo PL, tel. 158794304, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): jezowe.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2021-11-15
Miejsce i termin składania ofert 2021-08-26
Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/). Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie 1 cena 602 moc silnika 203 retarder 20
Uwagi 2021/BZP 00147717/01 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147717 z dnia 2021-08-12DostawyZakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznejw Gminie JeżoweZadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 8304094131.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe1.5.3.) Kod pocztowy: 37-4301.5.4.) Województwo: podkarpackie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 – Tarnobrzeski1.5.7.) Numer telefonu: 1587943041.5.8.) Numer faksu: 1587943421.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznejw Gminie JeżoweZadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f093d52-fb6f-11eb-b885-f28f916880732.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 001477172.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-122.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009088/09/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.3 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak2.15.) Nazwa projektu lub programuZadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.jezowe.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail:[email protected].) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: [email protected]/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.16.2021 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznejw Gminie JeżoweZadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:− prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych;− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowychPodanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16. 20214.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.5.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaSamochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ichwyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochódParametry techniczne samochodu:- Autobus o pojemności standardowej minimum 24 miejsca siedzące dla pasażerów + 1 kierowca,siedzenia w układzie 2 osoby po prawej i dwie osoby po lewej stronie.Dodatkowo wymagane jest aby w autobusie występowały min. 3 miejsca uchylne dla pasażerów wobniżonej części autobusu- Liczba miejsc stojących min. 6- Autobus przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim- W przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim liczba miejsc stojących nie może sięzmniejszyć o więcej niż 3 osoby przy zachowaniu niezmiennej liczby miejsc siedzących- zestaw do mocowania osoby na wózku inwalidzkim- wysokość przedziału pasażerskiego min. 1,95 m- rok produkcji nie straszy niż 2021 r, autobus fabrycznie nowy, nigdy nie rejestrowany, maksymalnyprzebieg 1000 km- konstrukcja ramy nadwozia ze stali odpornej na korozję (wg PN-EN 10088)- Konstrukcja nadwozia wykonana z aluminium lub stali nierdzewnej- Poszycie autobusu wykonane z elementów aluminiowych i/lub tworzywa sztucznego- Silnik spełniający normę czystości spalin EURO 6 o pojemności skokowej od 2800 cm3 do 3000cm3- Moc silnika min. 180 KM (kryterium punktowane)- Rozstaw osi nie większy niż 4,8 m- Długość autobusu nie większa niż 9 m- Silnik zasilany olejem napędowym- Skrzynia biegów automatyczna, minimum 6 biegowa + bieg wsteczny- Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika tzw. Webasto- Klimatyzacja kierowcy- Klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej- Układ kierowniczy ze wspomaganiem- Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach- Siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem- Siedzenia pasażerów klasy turystycznej z uchyłem i przesuwem, wyposażone w 3 punktowe pasybezpieczeństwa (kolorystyka siedzeń do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni odzawarcia Umowy)- Siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i dwa po prawej stronie- układ drzwi 1-2- Drzwi przednie pojedyńcze automatycznie otwierane przez kierowcę z obniżonym, podświetlonymstopniem wejściowym- Drzwi tylne dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm do przedziału z wózkiem inwalidzkim, poręczeułatwiające wchodzenie- Autobus niskowejściowy w świetle tylnych drzwi- rampa najazdowa o nośności min. 300 kg- półka z oświetleniem w przedziale pasażerskim z jednej strony pojazdu- Zasłonki w przedziale pasażerskim- Wieszaki na odzież pasażerów- Oświetlenie dzienne i noce wnętrza pojazdu- Izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu- Płaty ścian bocznych i sufitu tapicerowane (ich kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym wterminie 30 dni od zawarcia Umowy)- Okna boczne wykonane z szyb pojedynczych wklejanych do nadwozia- Radioodtwarzacz- Immobiliser- Tachograf cyfrowy- Bliźniacze koła tylnej osi- Pojazd na oponach wielosezonowych- Zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne osi przedniej- Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej- Hamulce tarczowe, hydrauliczne dwuobwodowe, system ABS, ASR, ESP- Retarder (kryterium punktowane)- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne- Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem- Atestowane 2 gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami),ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym zobowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa- Autobus w kolorze białym4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy iautokary4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-154.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w postepowaniu dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):1) Cena – 60 %2) Moc silnika 20 %3) Retarder 20 %2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzórP – liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę:najniższa zaoferowana cenaP = ———————————– x 100 pkt x 60%cena oferty badanejPrzy obliczaniu liczby punktów w kryterium Moc silnika- poniżej 200 KM – 0%- 200 KM i więcej – 20%Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Retarder- autobus posiada retarder – 20%- autobus nie posiada retardera – 0%4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika4.3.6.) Waga: 20Kryterium 34.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Retarder4.3.6.) Waga: 204.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 1Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określonepodstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winniustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie(Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: TakSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:008.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 12:008.4.) Termin związania ofertą: 30 dniSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577Pzp, w terminie nie krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborzenajkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.3. Zamawiający może zawrzeć́ umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływemterminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylkojedną ofertę̨ . Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaniepoinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówieniana warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowiąZałącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wprzypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowęregulującą współpracę tych Wykonawców.6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ odzawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić 2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – DostawyNumer informacji: 2021-BZP-00147717-01
Data dodania 2021-08-13

Komentarze