Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jawornik Polski: Zakup autobusu elektrycznego

przetargi
19.03.2022 12:38
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY JAWORNIK POLSKI37-232 JAWORNIK POLSKI30Tel. 16 651 40 14E-mail [email protected] www.jawornikpolski.itl.pl
Województwo podkarpackie
Powiat Przeworsk
Treść zamówienia Zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski” Numer referencyjny: RRG 271.02.2022Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski” 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki autobusu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania i instalacją fotowoltaiczną oraz wyposażeniem. Opis, zakres i przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, zasilanego energią elektryczną autobusu szkolnego. Autobus musi być w pełni wyposażony; 2) dostawa 1 sztuki ładowarki mobilnej 3) dostawa i montaż stacji ładowania wraz z instalacją fotowoltaiczną 4) dostawa wyposażenia dodatkowego autobusu Oferowany autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). w szczególności spełniać wszelkie wymogi i przepisy dotyczące autobusów szkolnych. Dostarczony autobus musi posiadać aktualne „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, których termin ważności musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ 2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ 3) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=portal.smartpzp.pl_1647005139080
LINK do SIWZ http://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski/public/postepowanie?postepowanie=26217537
CPV 34.12.11.00, 34.14.49.10
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zastosowaniem art. 139 Pzp .2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczenia na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 8 i 10 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu3. Dok. i ośw., które każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą:3.1. wypełniony formularz OFERTA zawierający formularze cenowe dla danej części zamówienia – stanowiący załącznik do SWZ;3.2. wypełniony JEDZ dla Wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);3.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy);3.4. dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:3.4.1. odpis lub inf. z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego z pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.2. jeżeli w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.4.1. Wykonawca składa pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.3. pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),c) umocowanie NIE wynika z pkt. 3.4.1 i 3.4.23.5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz – na zasadach określonych w SWZ;4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia ośw. lub dok:4.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:4.1.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;4.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;4.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;ciąg dalszy w SEKCJI VI.3) III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowejIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie* na dostawę, co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego **autobusu zasilanego energią elektryczną.*Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.** Przez „fabrycznie nowy autobus” Zamawiający rozumie autobus wyprodukowany NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem odbioru i który w momencie odbioru miał przebieg NIE większy niż 2 500 kilometrów.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:a) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresieb) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienieNa potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni – Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (określonych w SEKCJI III.1.3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ
Wadium 30000.00
Osoba do kontaktu Gmina Jawornik Polski 7941703341 Jawornik Polski Jawornik Polski 37-232 [email protected] https://jawornikpolski.itl.pl/ https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 7
Miejsce i termin składania ofert 2022-04-08
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 06/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2022/S 050-126983Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Jawornik PolskiKrajowy numer identyfikacyjny: 7941703341Adres pocztowy: Jawornik PolskiMiejscowość: Jawornik PolskiKod NUTS:PL822 PrzemyskiKod pocztowy: 37-232Państwo: PolskaE-mail:[email protected] internetowe:Główny adres:https://jawornikpolski.itl.pl/Adres profilu nabywcy:https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolskiI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolskiWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolskiKomunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolskiI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznegoI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”Numer referencyjny: RRG 271.02.2022II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34144910 Autobusy elektryczneII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL822 PrzemyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Jawornik PolskiII.2.4) Opis zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki autobusu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania i instalacją fotowoltaiczną oraz wyposażeniem.Opis, zakres i przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest:1) dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, zasilanego energią elektryczną autobusu szkolnego. Autobus musi być w pełni wyposażony;2) dostawa 1 sztuki ładowarki mobilnej3) dostawa i montaż stacji ładowania wraz z instalacją fotowoltaiczną4) dostawa wyposażenia dodatkowego autobusuOferowany autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich NIEzbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). w szczególności spełniać wszelkie wymogi i przepisy dotyczące autobusów szkolnych.Dostarczony autobus musi posiadać aktualne „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, których termin ważności musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ3) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej – stanowiący załącznik nr 6 do SWZII.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Pojemność baterii autobusu (B) / Waga: 15Kryterium jakości – Nazwa: Zasięg na jednym ładowaniu (Z) / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja i rękojmia (G) / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Moc instalacji PV równa mocy magazynu energii (F) / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Moc silnika (S) / Waga: 5Cena – Waga: 50II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 7Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweInformacje dotyczące podmiotu dofinansowującego, projektu/programuPodmiot dofinansowujący: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki WodnejProjekt/ program (nazwa): Program priorytetowy NFOŚiGW System Zielonych Inwestycji (GIS- Green Investment Scheme) – Kangur – Bezpieczna i ekologiczna droga do szkołySekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zastosowaniem art. 139 Pzp .2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczenia na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 8 i 10 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu3. Dok. i ośw., które każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą:3.1. wypełniony formularz OFERTA zawierający formularze cenowe dla danej części zamówienia – stanowiący załącznik do SWZ;3.2. wypełniony JEDZ dla Wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);3.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy);3.4. dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:3.4.1. odpis lub inf. z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego z pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.2. jeżeli w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.4.1. Wykonawca składa pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.3. pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),c) umocowanie NIE wynika z pkt. 3.4.1 i 3.4.23.5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz – na zasadach określonych w SWZ;4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia ośw. lub dok:4.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:4.1.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;4.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;4.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;ciąg dalszy w SEKCJIVI.3)III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający NIE stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowejIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie* na dostawę, co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego **autobusu zasilanego energią elektryczną.*Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.** Przez „fabrycznie nowy autobus” Zamawiający rozumie autobus wyprodukowany NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem odbioru i który w momencie odbioru miał przebieg NIE większy niż 2 500 kilometrów.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:a) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresieb) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienieNa potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni – Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (określonych w SEKCJI III.1.3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZSekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 08/04/2022Czas lokalny: 11:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 06/07/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 08/04/2022Czas lokalny: 11:15Miejsce:Gmina Jawornik Polski, 37-232 Jawornik Polski 30Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3)Informacje dodatkowe:ciąg dalszy z SEKCJI III.1.1)4.1.5.Ośw. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 109 ust. 1 pkt 8 i pkt 10 Pzp4.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dok. wskazanych w pkt 4.1 z wyjątkiem pkt 4.1.2 (grupa kapitałowa).4.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa dok., o których mowa w SEKCJI III.1.3)5. Warunek dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający NIE określa warunku w tym zakresie.6. Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający NIE określa warunku w tym zakresie.7. Zamawiający NIE przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.8. Informacja dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP:8.1. Jeżeli wykonawca, podmiot udostępniający zasoby ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:8.1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w SEKCJI III.1.1). – składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dok. wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w SEKCJI III.1.1) pkt. 4.1.1.8.2. Dok., o którym mowa w pkt 8.1.1.powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.8.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dok., o których mowa w pkt. 8.1. lub gdy dok. te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dok. zawierającym odpowiednio ośw. wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o ośw pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Treść pkt. 8.2. stosuje się.9. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN na zasadach określonych w SWZ.10. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.11. Zamawiający precyzuje, iż przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, gdzie za termin wykonania umowy (zamówienia) uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia jego dostarczenia.12. Zmiany do umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.Skróty: ośw.- oświadczenie/a, zaśw. – zaświadczenie/a, dok. – dokument/yVI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected] internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected] internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Wykonawcom, a TAKże innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp, przysługują środki ochrony prawnej opisane w Pzp:1. Odwołanie – rozdział 2 dział IX Pzp – zgodnie z przepisami Pzp przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, w tym na projektowane postanowienia umowy lub zaniechania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówieniu, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy lub zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia mimo że Zamawiający był do tego obowiązany na podstawie ustawy.2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej:1) w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia;2) wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie i treści dokumentów zamówienia w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;3) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia wobec czynności innych niż określone w ppkt 1 i w ppkt 2.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie wniesione w postaci elektronicznej musi być opatrzone podpisem zaufanym.Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.Odwołanie powinno zawierać elementy wskazane w art. 516 ust. 1 Pzp.3. Postępowanie skargowe – art. 579–590 Pzp.Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa KIO w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia KIO lub postanowienia Prezesa KIO, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected] internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:07/03/2022×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S0502022Następna aktualizacja:14/03/2022Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2022-03-11

Komentarze