Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jarocin: Zakup używanego autobusu międzymiastowego nisko wejściowego

przetargi
08.12.2024 12:56
0 Komentarzy
JAROCIŃSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O. W JAROCINIE
63-200 JAROCIN
ZACISZNA 5
Telefon: 62 747 29 48
Fax: 62 505 29 48
Email: [email protected]: http://www.jlajarocin.plKontakt
JAROCIŃSKIE LINIE AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. ul. Zaciszna 5, 63-200, Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo PL, tel. 731 238 538, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://www.jlajarocin.pl
Województwo/Powiat wielkopolskie / JarocinDodatkowe lokalizacje
wielkopolskie / Jarocin
Opis Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego używanego autobusu o pojemności pasażerskiej min. 42 miejsca siedzące i min. 38 miejsc stojących o parametrach określonych w niniejszej SWZ, dla Jarocińskich Linii Autobusowych Sp. z o.o. w Jarocinie. Zamówienie polega na przekazaniu w użytkowanie środka trwałego w zamian za opłacanie rat leasingowych.2. Parametry techniczno – użytkowe pojazdu zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ.3. Warunki umowy leasingu.1) parametry leasingu:a) rodzaj leasingu – operacyjny,b) leasing rozliczany w złotych polskich (PLN),c) raty leasingowe równe,d) okres leasingu – 48 miesięcy. Zamawiający uiści 48 rat z tym, że płatność pierwszej raty nastąpi w terminie do 30 dni po odbiorze pojazdu,e) dodatkowa oplata, ale nie rata leasingowa stanowi czynsz inicjalny,f) opłata za wykup (depozyt gwarancyjny) nastąpi razem z ostatnią ratą,g) wartość czynszu inicjalnego ( opłata wstępna ) -15 % wartości pojazdu płatne do 14 dni od podpisania umowy,h) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu (wartość resztowa) -1%,i) termin wykupu pojazdu – do 30 dni od ostatniej raty leasingu.2) rozpoczęcie wykonywania usługi leasingu – z dniem dostawy pojazdu do Zamawiającego.3) opłata wstępna zostanie uiszczona przed rejestracją pojazdu.4) kolejne raty będą płacone przez Zamawiającego, w terminach zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez wykonawcę, który stanowić będzie załącznik do umowy leasingu.5) opłata za wykup nastąpi wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji dodatkowej przekazanej wraz z fakturą. Zapłata nastąpi w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.4. Informacje dodatkowe:1) Zamawiający wyraża zgodę na e-Fakturę dostarczaną na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.2) Zamawiający pokryje rzeczywisty koszt pierwszej rejestracji pojazdu i nie oczekuje doliczenia do ceny ofertowej kosztu pierwszej rejestracji pojazdu.3) Zamawiający poniesie koszty związane z czynnościami koniecznymi do załatwienia w wydziale komunikacji po pierwszej rejestracji pojazdu np. wtórnik dowodu rejestracyjnego, wtórnika zagubionych tablic, zniszczonej nalepki na szybę, wpisanie haka holowniczego itp.4) Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportowych w postaci kosztów rzeczywistych na podstawie re faktury.5) Zamawiający będzie pokrywał koszty związane z udzielaniem odpowiedzi przez wykonawcę na zapytania Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Transportu Samochodowego itp.6) Zamawiający wymaga złożenia do oferty projektu umowy, który nie będzie posiadał zapisów sprzecznych z wymaganiami zawartymi w SWZ.

JLA/ZP/3/2024

Termin składania ofert 02-12-2024
Miejsce i termin składania ofert JAROCIŃSKIE LINIE AUTOBUSOWE SP. Z O.O. W JAROCINIE
ZACISZNA 5
63-200 JAROCIN
wielkopolskie
Oryginalna treść ogłoszenia
CPV 34.12.10.00
Branże Samochody ciężarowe:
autobusy
Specyfikacja https://jarocin.ezamawiajacy.pl/pn/jarocin/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
2) niepodlegania wykluczeniu:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w
– art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
− art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
− art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
– art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p.
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą przeciwko agresji na Ukrainę” – (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy przeciwko agresji na Ukrainę;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy przeciwko agresji na Ukrainę;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiając nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę a treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ poza aplikacją. Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest ,,narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego.

Ofertę stanowi Formularz ofertowy wraz z projektem umowy, który nie będzie posiadał zapisów sprzecznych z wymaganiami zawartymi w SWZ.

3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
4) Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
Wymagana forma: Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.).
Wymagana forma: Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

Wadium 0.00
Wymagany termin realizacji zamówienia 1 miesiące
Termin związania z ofertą do 2024-12-31
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60
zabezpieczenie antykorozyjne – „z” 40

Komentarze