Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jakubów: Zakup autobusu szkolnego

przetargi
02.09.2024 12:45
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Gmina Jakubów05-306 JakubówMińska 15E-mail [email protected] www.jakubow.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Mińsk Mazowiecki
Treść zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów z terenu Gminy JakubówOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:1) dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów z terenu Gminy Jakubów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SWZ – parametry techniczne oraz w projekcie umowy,2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania żadnych dodatkowych zakupów.3. Zmawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowychi technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji,c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,d) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynnościw ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę.7. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 3 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:810570 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:810570 PLN
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dcc825-4629-7db2-82a9-430001459ac9
CPV 34.12.11.00
Osoba do kontaktu Gmina Jakubów Mińska 15 05-306 Jakubów email: [email protected] www: www.jakubow.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-08-30
Przejdź na początek ogłoszenia

Komentarze