Opis zamówienia |
Dostawa 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą ładowania, na potrzeby transportu publicznego w mieście Inowrocławiu1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 nowych jednoczłonowych autobusów elektrycznych, niskopodłogowych, wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki), o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm; szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 70 miejsc, z tego co najmniej 20 miejsc siedzących i co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).Wykonawca zobowiązany jest:- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również: dostawa stacji ładowania zajezdniowego wraz z niezbędną infrastrukturą, wykonanie wszystkich prac związanych z jej montażem i uruchomieniem na terenie Użytkownika wraz ze wszelkimi odbiorami wymaganymi przepisami np. UDT, szkolenie 10 pracowników Użytkownika w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji eksploatacji i obsługi autobusów. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po odbiorze pierwszych autobusów, dostosowanie pojazdów do standardu zgodnego z wyposażeniem w zakresie obsługi i Systemu Informacji Pasażerskiej będącego na wyposażeniu pojazdów Zamawiającego, wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa i systemy ułatwiające prowadzenie pojazdu, np. monitoring martwego pola, zmęczenia kierowcy, monitoring ciśnienia kół pojazdu, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny pojazdu z możliwością zapisu i odczytu zapisanego obrazu video min. 2 tygodni wstecz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 nowych jednoczłonowych autobusów elektrycznych, niskopodłogowych, wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki), o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm; szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 70 miejsc, z tego co najmniej 20 miejsc siedzących i co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).Wykonawca zobowiązany jest:- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również: dostawa stacji ładowania zajezdniowego wraz z niezbędną infrastrukturą, wykonanie wszystkich prac związanych z jej montażem i uruchomieniem na terenie Użytkownika wraz ze wszelkimi odbiorami wymaganymi przepisami np. UDT, szkolenie 10 pracowników Użytkownika w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji eksploatacji i obsługi autobusów. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po odbiorze pierwszych autobusów, dostosowanie pojazdów do standardu zgodnego z wyposażeniem w zakresie obsługi i Systemu Informacji Pasażerskiej będącego na wyposażeniu pojazdów Zamawiającego, wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa i systemy ułatwiające prowadzenie pojazdu, np. monitoring martwego pola, zmęczenia kierowcy, monitoring ciśnienia kół pojazdu, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny pojazdu z możliwością zapisu i odczytu zapisanego obrazu video min. 2 tygodni wstecz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.****************************UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIASprostowanie nr: TED.00545842-2024 z dnia: 2024-09-1110. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 814c650c-ef28-4acc-ba1b-1a701f376944-02 Termin składania ofert Po zmianie: 2024-10-07 10:00 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Termin składania ofert Po zmianie: 2024-10-07 10:00 Opis : W rozdziale III ust. 1 otrzymuje brzmienie:„1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 nowych jednoczłonowych autobusów elektrycznych, niskopodłogowych, wyprodukowanych w 2024 lub 2025 roku przeznaczonych do regularnej komunikacji miejskiej wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki), o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm; szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 70 miejsc, z tego co najmniej 22 miejsca siedzące i co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).Wykonawca zobowiązany jest:- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Za-mówienia oraz w umowie.”. Termin składania ofert Po zmianie: 2024-10-07 10:00 |
Uwagi |
POLSKA: AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWEDOSTAWA 5 AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ŁADOWANIA, NA POTRZEBY TRANSPORTU PUBLICZNEGO W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU 173/2024 – 00531924-2024Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy1. Nabywca 1.1 Nabywca Oficjalna nazwa : Miasto InowrocławStatus prawny nabywcy : Instytucja lokalnaSektor działalności instytucji zamawiającej : Ogólne usługi publiczne2. Procedura 2.1 Procedura Tytuł : Dostawa 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą ładowania, na potrzeby transportu publicznego w mieście InowrocławiuOpis : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 nowych jednoczłonowych autobusów elektrycznych, niskopodłogowych, wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki), o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm; szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 70 miejsc, z tego co najmniej 20 miejsc siedzących i co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).Wykonawca zobowiązany jest:- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również: dostawa stacji ładowania zajezdniowego wraz z niezbędną infrastrukturą, wykonanie wszystkich prac związanych z jej montażem i uruchomieniem na terenie Użytkownika wraz ze wszelkimi odbiorami wymaganymi przepisami np. UDT, szkolenie 10 pracowników Użytkownika w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji eksploatacji i obsługi autobusów. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po odbiorze pierwszych autobusów, dostosowanie pojazdów do standardu zgodnego z wyposażeniem w zakresie obsługi i Systemu Informacji Pasażerskiej będącego na wyposażeniu pojazdów Zamawiającego, wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa i systemy ułatwiające prowadzenie pojazdu, np. monitoring martwego pola, zmęczenia kierowcy, monitoring ciśnienia kół pojazdu, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny pojazdu z możliwością zapisu i odczytu zapisanego obrazu video min. 2 tygodni wstecz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.Identyfikator procedury : e425cd4b-6ad4-48d8-a75c-4687a25f9cadRodzaj procedury : OtwartaProcedura jest przyspieszona : nieUzasadnienie procedury przyspieszonej :Główne aspekty procedury : .2.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : DostawyGłówna klasyfikacja ( cpv ): 34121400 Autobusy niskopodłogowe2.1.4 Informacje ogólne Podstawa prawna :Dyrektywa 2014/24/UE2.1.6 Podstawy wykluczenia Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym : 1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) pracy małoletnich cudzoziemców powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ): Zamawiający wyklucza : 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723, 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 245. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii : LOT-0001 Tytuł : Dostawa 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą ładowania, na potrzeby transportu publicznego w mieście InowrocławiuOpis : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 nowych jednoczłonowych autobusów elektrycznych, niskopodłogowych, wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki), o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm; szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 70 miejsc, z tego co najmniej 20 miejsc siedzących i co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).Wykonawca zobowiązany jest:- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również: dostawa stacji ładowania zajezdniowego wraz z niezbędną infrastrukturą, wykonanie wszystkich prac związanych z jej montażem i uruchomieniem na terenie Użytkownika wraz ze wszelkimi odbiorami wymaganymi przepisami np. UDT, szkolenie 10 pracowników Użytkownika w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji eksploatacji i obsługi autobusów. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po odbiorze pierwszych autobusów, dostosowanie pojazdów do standardu zgodnego z wyposażeniem w zakresie obsługi i Systemu Informacji Pasażerskiej będącego na wyposażeniu pojazdów Zamawiającego, wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa i systemy ułatwiające prowadzenie pojazdu, np. monitoring martwego pola, zmęczenia kierowcy, monitoring ciśnienia kół pojazdu, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny pojazdu z możliwością zapisu i odczytu zapisanego obrazu video min. 2 tygodni wstecz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.Wewnętrzny identyfikator : ZZP.271.1.31.20245.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : DostawyGłówna klasyfikacja ( cpv ): 34121400 Autobusy niskopodłogowe5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : InowrocławPodpodział krajowy (NUTS) : Inowrocławski ( PL617 )Kraj : PolskaInformacje dodatkowe : .5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania : 12 Miesiąc5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia : NiewymaganeProjekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UEInformacje o funduszach Unii Europejskiej Program funduszy UE : Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027)Identyfikator funduszy UE : .Więcej informacji na temat funduszy UE : Zamawiający może, na podstawie art. 310 ustawy Pzp, unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie5.1.9 Kryteria kwalifikacji Kryterium : Rodzaj : InneOpis : .5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : CenaNazwa : Cena bruttoOpis : Cena – 60%Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym.Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena ofertowa bruttoC = —————————————————- x 100 x waga kryterium (60%) cena oferty badanejKryterium : Rodzaj : JakośćNazwa : parametry techniczno-eksploatacyjneOpis : parametry techniczno-eksploatacyjne – 30%Oceniane będzie spełnienie wymaganych parametrów techniczno – eksploatacyjnych na podstawie złożonego przez wykonawcę wypełnionego załącznika nr ….. do SWZ „Kryteria techniczno-eksploatacyjne dla oceny ofert”, wg tabeli określonej w SWZ.Kryterium : Rodzaj : JakośćNazwa : Okres gwarancjiOpis : Okres gwarancji – 10%Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę w formularzu ofertowym, dotyczącego liczby miesięcy udzielonej gwarancjiKryterium będzie oceniane wg tabeli określonej w SWZOpis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :5.1.11 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne : polskiAdres dokumentów zamówienia : https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : WymaganeAdres na potrzeby zgłoszenia : https://inowroclaw.ezamawiajacy.plJęzyki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polskiKatalog elektroniczny : NiedozwoloneOpis gwarancji finansowej : 1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.4. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp.5. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:- 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;- 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres rękojmi liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku PKO BP, numer rachunku 07 1020 1462 0000 7402 0313 0218. tytuł przelewu – zabezpieczenie należytego wykonania umowy na dostawę 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą ładowania, na potrzeby transportu publicznego w mieście Inowrocławiu.Termin składania ofert : 04/10/2024 10:00 +02:00Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DzieńInformacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 04/10/2024 10:15 +02:00Warunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : Jeszcze nie wiadomoWymagana jest umowa o poufności : nieFakturowanie elektroniczne : DozwoloneStosowane będą zlecenia elektroniczne : takStosowane będą płatności elektroniczne : takInformacje o terminach odwołania : Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1;3) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie: 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej; 4) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ppkt 1-3 wnosi się w terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.3. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowejInformacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupówAukcja elektroniczna : nie5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ mediacyjny : Krajowa Izba odwoławczaOrgan odwoławczy : Krajowa Izba odwoławczaOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia : Krajowa Izba odwoławczaOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Krajowa Izba odwoławcza8. Organizacje 8.1 ORG-0001 Oficjalna nazwa : Miasto InowrocławNumer rejestracyjny : NIP: 5562638408Numer rejestracyjny : REGON: 092350725Departament : Urząd Miasta InowrocławiaAdres pocztowy : ul. al. Ratuszowa 36Miejscowość : InowrocławKod pocztowy : 88-100Podpodział krajowy (NUTS) : Inowrocławski ( PL617 )Kraj : PolskaPunkt kontaktowy : Zespół zamówień publicznychE-mail : [email protected] : 523555250Faks : 523555233Adres strony internetowej : www.bip.inowroclaw.plAdres na potrzeby wymiany informacji (URL) : https://inowroclaw.ezamawiajacy.plRole tej organizacji : Nabywca8.1 ORG-0002 Oficjalna nazwa : Krajowa Izba odwoławczaNumer rejestracyjny : 5262239325Adres pocztowy : ul. Postępu 17A WarszawaMiejscowość : WarszawaKod pocztowy : 02-676Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Warszawa ( PL911 )Kraj : PolskaE-mail : [email protected] : 224587801Role tej organizacji : Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówieniaOrgan odwoławczyOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczychOrgan mediacyjny11. Informacje o ogłoszeniu 11.1 Informacje o ogłoszeniu Identyfikator/wersja ogłoszenia : 814c650c-ef28-4acc-ba1b-1a701f376944 – 02Typ formularza : Procedura konkurencyjnaRodzaj ogłoszenia : Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowyOgłoszenie – data wysłania : 03/09/2024 16:14 +02:00Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne : polski11.2 Informacje o publikacji Numer publikacji ogłoszenia : 00531924-2024Numer wydania Dz.U. S : 173/2024Data publikacji : 05/09/2024Numer informacji: TED.00531924-2024 |
Komentarze