Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Iława: Dostawa autobusów z napędem elektrycznym

przetargi
02.09.2021 10:45
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Budownictwo, handel materiałami budowlanymi i instalacyjnymi      urządzenia, armatura i osprzęt do elektryki, silnikiSamochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA IŁAWA14-200 IŁAWANIEPODLEGŁOŚCI 13Tel. 89 649 01 01Fax. 89 649 26 31E-mail [email protected] www.ilawa.pl/
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat Iława
Treść zamówienia Dostawa autobusów z napędem elektrycznym oraz ładowarki w ramach projektu pn. „Rozwój niskoemisyjnego transportu miejskiego w Iławie”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa autobusów z napędem elektrycznym oraz ładowarki w ramach projektu pn. „Rozwój niskoemisyjnego transportu miejskiego w Iławie” Numer referencyjny: ZP.271.20.2021Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część 1 – autobusy z napędem elektrycznym – przedmiotem zamówienia jest dostawa:a. dwóch sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, elektrycznych, autobusów (pojazdów) o długości całkowitej od 8,2 do 9,5 metrów; szer. od 2,4 m do 2,5 m; wysokość całkowita do 3,40 m wraz z klimatyzacją; przeznaczonych do wykonywania regularnych przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, jednej marki,b. kody CPV: 34140000, 34121400, 34121100, 34144910,2) Część 2 – ładowarka pojazdów z napędem elektrycznym – przedmiotem zamówienia jest dostawa:a. fabrycznie nowej ładowarki wraz z podłączeniem oraz uruchomieniem jednej dwuwyjściowej ładowarki mobilnej autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wejściowej 80 kW (2x40kW) na terenie zajezdni Zakładu Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wojska Polskiego 29.b. kody CPV: 31000000, 31158100 autobusy z napędem elektrycznym Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich z napędem elektrycznym, przeznaczone do regularnej komunikacji miejskiej, jednej marki, 2. Wykonawca dostarczy autobusy jednej marki, jednego typu i wersji, co oznacza, że powinny być identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, wyposażenia i kolorystyki. 3. Oferowane autobusy muszą spełniać wymagania. 1) polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu, zawarte w Dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015 r. poz. 305), 2) posiadać aktualne świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra; Zamawiający wymaga, aby świadectwo homologacji spełniało wymagania regulaminu nr 107 EKG ONZ- jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz.U.UE.L.2015.153.1 z dnia 18.06.2015r.), Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentu homologacji na 7 dni przed dostawą autobusów. 3) spełniają wymagania Dyrektywy UE nr 2001/85/WE z dnia 20 listopada 2001r. (Dz.U. L 042 z 13.02.2002r.) odnoszącej się do przepisów szczególnych dotyczących pojazdów wykorzystywanych do przewozów pasażerów i mających więcej niż 8 miejsc poza siedzeniem kierowcy. 4) być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert na autobusy prototypowe. 5) być przystosowane do polskich warunków klimatycznych oraz środowiskowych, a w szczególności szerokiego zakresu temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji; 6) być odporne na działanie środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a także na działanie środków do mycia i czyszczenia pojazdów; 7) posiadać powłokę lakierniczą o wytrzymałości umożliwiającej codzienne mycie przy użyciu szczotkowej myjni automatycznej. 4. Wykonawca wraz z autobusami dostarczy Zamawiającemu: 1) dokumenty wymagane aktualnymi przepisami umożliwiające dopuszczenie autobusu do ruchu drogowego; 2) dokumentację techniczną dotyczącą dostarczonych autobusów określoną w załączniku nr 2 do Umowy (pkt IV); 3) dokumentację techniczno-eksploatacyjną; 4) sprzęt diagnostyczny- komplet narzędzi serwisowych, urządzeń diagnostycznych, i oprogramowań komputerowych w języku polskim umożliwiający diagnostykę autobusów oraz zamontowanych zespołów (silnik, skrzynia biegów, układ sterowania drzwi, układ pneumatyczny itp.) wraz z nośnikiem w postaci komputera, umożliwiający Zamawiającemu uzyskanie autoryzacji w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, obsług oraz napraw gwarancyjny oraz pogwarancyjnych. 5) interfejsy użytkownika wszystkich wyżej wymienionych programów muszą być wykonane w języku polskim. 6) Wykonawca dostarczy oprogramowanie diagnostyczne do obsługi autobusów. ładowarka pojazdów z napędem elektrycznym Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie jednej dwuwyjściowej ładowarki mobilnej autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wejściowej 80 kW (2x40kW) na terenie zajezdni Zakładu Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wojska Polskiego 29. 2. Ładowarka musi być kompatybilna z autobusami dostarczonymi w niniejszym projekcie w ramach jednego zamówienia (część 1 ). Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych ma obowiązek konsultacji i uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego miejsca podłączenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, na którą składać się będą dokumentacje fabryczne (dtr), certyfikaty dla urządzeń, które są objęte certyfikatem, atesty, deklaracje producentów lub inne dokumenty dopuszczające wyroby do stosowania, protokoły odbiorów częściowych i końcowych, protokoły z przeprowadzonych badań pomontażowych, instrukcje eksploatacyjne, instrukcje obsługi, zatwierdzone instrukcje eksploatacyjno – ruchowe. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: – deklaracji zgodności, o której mowa w art. 5 pkt. 10 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155); – poświadczenie prawidłowości montażu, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia; – protokoły z wykonania pomiarów elektrycznych wymaganych przez UDT, w tym: pomiary ciągłości przewodów ochronnych, włącznie z przewodami w połączeniach wyrównawczych głównych i dodatkowych, pomiary rezystancji izolacji przewodów elektrycznych, uziemień roboczych, sprawdzenia działania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych, pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej wykonane przez osobę spełniającą wymagania kwalifikacyjne dla stanowiska dozoru, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne, wraz z kopią świadectwa kwalifikacyjnego tej osoby poświadczoną przez nie za zgodność z oryginałem; – kopię protokołu odbioru technicznego instalacji elektrycznej lub przyłącza energetycznego; – schemat zasilenia urządzenia, w szczególności za wskazaniem wyposażenia punktu ładowania umożliwiającego połączenie pojazdu z punktem ładowania i pobór energii elektrycznej przez ten pojazd, wielkość i rodzaj zabezpieczeń, rodzaju i typu przewodów zasilających; – oświadczenie o spełnieniu wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej wystawioną przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych 5. Przeprowadzenia badania i zatwierdzenie urządzenie przez Urząd Dozoru Technicznego na odpowiedzialność i staraniem Dostawcy ładowarki. 6. Wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru należy przedłożyć pozytywną opinię z tzw. badania wstępnego przez inspektora UDT. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie w miejscu montażu ładowarki tj. w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 29. Liczba pracowników, których należy przeszkolić: 2 osoby. Każdy z przeszkolonych otrzyma odpowiednie potwierdzenie.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=umilawa.logintrade.net_1629723210968
LINK do SIWZ http://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,55151,5ffc4944c6d9ecb22b7ce0dc9e8fc0f7.html
CPV 31.00.00.00, 31.15.81.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.00.00, 34.14.49.10
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Dotyczy części 1: Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji finansowej jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na w wysokości minimum, w przypadku składania oferty w części 1 – 1.500.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SWZ (zał. nr 2 do SWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w VII ust. 4 pkt.1) lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca NIE może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu. Wartości pieniężne mające na celu potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, podane przez wykonawców w ofertach w walutach obcych, przed dokonaniem oceny spełniania przez wykonawcę danego warunku, zostaną przeliczone na złote polskie wg tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:2.3.1) doświadczenie zawodowe:a) dla części 1 – dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 dostawę (kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć dostawę autobusów komunikacji miejskiej z silnikami o napędzie elektrycznym, o wartości minimum 1.500.000,00 PLN brutto zł;b) dla części 2 – dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 dostawę (kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć dostawę ładowarki o mocy wejściowej 80 kW, o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto;c) w przypadku wykonawców występujących wspólnie w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1) lit. a) i b);d) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1) lit. a) i b);e) W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniający warunek, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §VII ust. 4 pkt.1) lit. b) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu wykonanych dostaw. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 7A i/lub 7B do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane w sposób należyty;2.3.2) kadra techniczna: Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2.3.3) potencjał techniczny: Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5A – 5B do SWZ .2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 pzp.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.
Osoba do kontaktu Gmina Miejska Iława ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława Iława 14200 Katarzyna Lenckowska, Anna Jachowska +48 896490101/+48 896490154 [email protected] +48 896492631 http://www.bip.umilawa.pl https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 10
Miejsce i termin składania ofert 2021-09-23
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 21/12/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK
Uwagi 2021/S 162-426267Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miejska IławaAdres pocztowy: ul. NIEpodległości 13, 14-200 IławaMiejscowość: IławaKod NUTS:PL621 ElbląskiKod pocztowy: 14200Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Katarzyna Lenckowska, Anna JachowskaE-mail:[email protected].: +48 896490101/+48 896490154Faks: +48 896492631Adresy internetowe:Główny adres:http://www.bip.umilawa.plAdres profilu nabywcy:https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Dostawa autobusów z napędem elektrycznym oraz ładowarki w ramach projektu pn. „Rozwój niskoemisyjnego transportu miejskiego w Iławie”Numer referencyjny: ZP.271.20.2021II.1.2) Główny kod CPV34140000 Wysokowydajne pojazdy silnikoweII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:1) Część 1 – autobusy z napędem elektrycznym – przedmiotem zamówienia jest dostawa:a. dwóch sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, elektrycznych, autobusów (pojazdów) o długości całkowitej od 8,2 do 9,5 metrów; szer. od 2,4 m do 2,5 m; wysokość całkowita do 3,40 m wraz z klimatyzacją; przeznaczonych do wykonywania regularnych przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, jednej marki,b. kody CPV: 34140000, 34121400, 34121100, 34144910,2) Część 2 – ładowarka pojazdów z napędem elektrycznym – przedmiotem zamówienia jest dostawa:a. fabrycznie nowej ładowarki wraz z podłączeniem oraz uruchomieniem jednej dwuwyjściowej ładowarki mobilnej autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wejściowej 80 kW (2x40kW) na terenie zajezdni Zakładu Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wojska Polskiego 29.b. kody CPV: 31000000, 31158100II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: TAKOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2) OpisII.2.1) Nazwa:autobusy z napędem elektrycznymCzęść nr: 1II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznego34121400 Autobusy niskopodłogowe34144910 Autobusy elektryczneII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL621 ElbląskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Gmina Miejska IławaII.2.4) Opis zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich z napędem elektrycznym, przeznaczone do regularnej komunikacji miejskiej, jednej marki,2. Wykonawca dostarczy autobusy jednej marki, jednego typu i wersji, co oznacza, że powinny być identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, wyposażenia i kolorystyki.3. Oferowane autobusy muszą spełniać wymagania.1) polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu, zawarte w Dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich NIEzbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015 r. poz. 305),2) posiadać aktualne świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra; Zamawiający wymaga, aby świadectwo homologacji spełniało wymagania regulaminu nr 107 EKG ONZ- jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz.U.UE.L.2015.153.1 z dnia 18.06.2015r.), Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentu homologacji na 7 dni przed dostawą autobusów.3) spełniają wymagania Dyrektywy UE nr 2001/85/WE z dnia 20 listopada 2001r. (Dz.U. L 042 z 13.02.2002r.) odnoszącej się do przepisów szczególnych dotyczących pojazdów wykorzystywanych do przewozów pasażerów i mających więcej niż 8 miejsc poza siedzeniem kierowcy.4) być fabrycznie nowe wyprodukowane NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy Zamawiający NIE dopuszcza do składania ofert na autobusy prototypowe.5) być przystosowane do polskich warunków klimatycznych oraz środowiskowych, a w szczególności szerokiego zakresu temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji;6) być odporne na działanie środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a TAKże na działanie środków do mycia i czyszczenia pojazdów;7) posiadać powłokę lakierniczą o wytrzymałości umożliwiającej codzienne mycie przy użyciu szczotkowej myjni automatycznej.4. Wykonawca wraz z autobusami dostarczy Zamawiającemu:1) dokumenty wymagane aktualnymi przepisami umożliwiające dopuszczenie autobusu do ruchu drogowego;2) dokumentację techniczną dotyczącą dostarczonych autobusów określoną w załączniku nr 2 do Umowy (pkt IV);3) dokumentację techniczno-eksploatacyjną;4) sprzęt diagnostyczny- komplet narzędzi serwisowych, urządzeń diagnostycznych, i oprogramowań komputerowych w języku polskim umożliwiający diagnostykę autobusów oraz zamontowanych zespołów (silnik, skrzynia biegów, układ sterowania drzwi, układ pneumatyczny itp.) wraz z nośnikiem w postaci komputera, umożliwiający Zamawiającemu uzyskanie autoryzacji w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, obsług oraz napraw gwarancyjny oraz pogwarancyjnych.5) interfejsy użytkownika wszystkich wyżej wymienionych programów muszą być wykonane w języku polskim.6) Wykonawca dostarczy oprogramowanie diagnostyczne do obsługi autobusów.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 10Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAKNumer identyfikacyjny projektu:Nr projektu: RPWM.04.04.04-28-0001/20II.2.14) Informacje dodatkoweZamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna, Działanie: Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie: Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski).II.2) OpisII.2.1) Nazwa:ładowarka pojazdów z napędem elektrycznymCzęść nr: 2II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV31000000 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie31158100 Ładowarki do bateriiII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL621 ElbląskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Gmina Miejska IławaII.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest:1. Dostawa, montaż i uruchomienie jednej dwuwyjściowej ładowarki mobilnej autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wejściowej 80 kW (2x40kW) na terenie zajezdni Zakładu Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wojska Polskiego 29.2. Ładowarka musi być kompatybilna z autobusami dostarczonymi w niniejszym projekcie w ramach jednego zamówienia (część 1 ). Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych ma obowiązek konsultacji i uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego miejsca podłączenia.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, na którą składać się będą dokumentacje fabryczne (dtr), certyfikaty dla urządzeń, które są objęte certyfikatem, atesty, deklaracje producentów lub inne dokumenty dopuszczające wyroby do stosowania, protokoły odbiorów częściowych i końcowych, protokoły z przeprowadzonych badań pomontażowych, instrukcje eksploatacyjne, instrukcje obsługi, zatwierdzone instrukcje eksploatacyjno – ruchowe.4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia:- deklaracji zgodności, o której mowa w art. 5 pkt. 10 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155);- poświadczenie prawidłowości montażu, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia;- protokoły z wykonania pomiarów elektrycznych wymaganych przez UDT, w tym: pomiary ciągłości przewodów ochronnych, włącznie z przewodami w połączeniach wyrównawczych głównych i dodatkowych, pomiary rezystancji izolacji przewodów elektrycznych, uziemień roboczych, sprawdzenia działania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych, pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej wykonane przez osobę spełniającą wymagania kwalifikacyjne dla stanowiska dozoru, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne, wraz z kopią świadectwa kwalifikacyjnego tej osoby poświadczoną przez NIE za zgodność z oryginałem;- kopię protokołu odbioru technicznego instalacji elektrycznej lub przyłącza energetycznego;- schemat zasilenia urządzenia, w szczególności za wskazaniem wyposażenia punktu ładowania umożliwiającego połączenie pojazdu z punktem ładowania i pobór energii elektrycznej przez ten pojazd, wielkość i rodzaj zabezpieczeń, rodzaju i typu przewodów zasilających;- oświadczenie o spełnieniu wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej wystawioną przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych5. Przeprowadzenia badania i zatwierdzenie urządzenie przez Urząd Dozoru Technicznego na odpowiedzialność i staraniem Dostawcy ładowarki.6. Wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru należy przedłożyć pozytywną opinię z tzw. badania wstępnego przez inspektora UDT.7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie NIEzbędnym do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie w miejscu montażu ładowarki tj. w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 29. Liczba pracowników, których należy przeszkolić: 2 osoby. Każdy z przeszkolonych otrzyma odpowiednie potwierdzenie.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 10Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAKNumer identyfikacyjny projektu:Nr projektu: RPWM.04.04.04-28-0001/20II.2.14) Informacje dodatkoweZamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna, Działanie: Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie: Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski).Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Dotyczy części 1: Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji finansowej jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na w wysokości minimum, w przypadku składania oferty w części 1 – 1.500.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SWZ (zał. nr 2 do SWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w VII ust. 4 pkt.1) lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca NIE może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu. Wartości pieniężne mające na celu potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, podane przez wykonawców w ofertach w walutach obcych, przed dokonaniem oceny spełniania przez wykonawcę danego warunku, zostaną przeliczone na złote polskie wg tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:2.3.1) doświadczenie zawodowe:a) dla części 1 – dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 dostawę (kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć dostawę autobusów komunikacji miejskiej z silnikami o napędzie elektrycznym, o wartości minimum 1.500.000,00 PLN brutto zł;b) dla części 2 – dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 dostawę (kontrakt) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć dostawę ładowarki o mocy wejściowej 80 kW, o wartości minimum 150.000,00 PLN brutto;c) w przypadku wykonawców występujących wspólnie w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1) lit. a) i b);d) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane dostawy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1) lit. a) i b);e) W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniający warunek, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt.1) SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §VII ust. 4 pkt.1) lit. b) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu wykonanych dostaw. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 7A i/lub 7B do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane w sposób należyty;2.3.2) kadra techniczna: Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2.3.3) potencjał techniczny: Zamawiający NIE wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5A – 5B do SWZ .2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 pzp.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 23/09/2021Czas lokalny: 09:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 21/12/2021IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 23/09/2021Czas lokalny: 10:00Miejsce:https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlInformacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia się na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o :a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowaniaSekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:1. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy dotyczą wszystkich części.2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na każdą część, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy.3. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż w pieniądzu powinno być dostarczone w formie oryginału, przez wykonawcę do siedziby zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy – do chwili jej podpisania.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Zamawiający NIE wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. Warszawa 96 1160 2202 0000 0000 6192 1354.7. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie się znajdowało na koncie depozytowym Zamawiającego.8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji i poręczeń powinny być one wystawione na okres obejmujący wykonanie zamówienia oraz okres rękojmi wraz z terminem zwrotnym zabezpieczenia.9. Zamawiający NIE wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane świadczenia..10. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp.11. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:1) 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;2) 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres gwarancji i rękojmi, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.12. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, NIEzależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy NIE.13. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres NIE krótszy niż 5 lat z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia na kolejne okresy. W TAKim przypadku z treści dokumentu zabezpieczenia wnoszonego w innej formie niż pieniądz musi wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w art.452 ust. 8 i 9 ustawy Pzp.14. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587800Faks: +48 224587800Adres internetowy:http://uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587800Faks: +48 224587800Adres internetowy:http://uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:18/08/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S1622021Następna aktualizacja:24/08/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-08-23

Komentarze