Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Grybów: Dostawa autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych

przetargi
23.03.2024 12:34
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora GMINA GRYBÓW33-330 Grybówul. Jakubowskiego 33Tel. 18 448 42 10Fax. 18 445 04 02E-mail [email protected] www.gminagrybow.pl
Województwo małopolskie
Powiat Nowy Sącz
Treść zamówienia IR.ZP.271.10.2024 Dostawa autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych na zajęcia szkolne oraz rehabilitację w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III – obszar D”.
Wynik przetargu Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 14/03/2024Ogłoszenie o wyniku postępowaniaDostawyIR.ZP.271.10.2024 Dostawa autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnychSEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego:GMINA GRYBÓW1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:REGON 4918922681.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica:ul. Jakubowskiego 331.5.2.) Miejscowość:Grybów1.5.3.) Kod pocztowy:33-3301.5.4.) Województwo:małopolskie1.5.5.) Kraj:Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:PL218 – Nowosądecki1.5.7.) Numer telefonu:18 448 42 101.5.8.) Numer faksu:18 445 04 021.5.9.) Adres poczty elektronicznej:[email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego:www.gminagrybow.pl1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grybow1.7.) Rodzaj zamawiającego:Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:IR.ZP.271.10.2024 Dostawa autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania:ocds-148610-8188620c-dc7f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d2.5.) Numer ogłoszenia:2024/BZP 002441872.6.) Wersja ogłoszenia:012.7.) Data ogłoszenia:2024-03-142.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP:2024/BZP 00001668/02/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.2 Dostawa autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:Nie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:Tak2.14.) Numer ogłoszenia:2024/BZP 00236103SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Numer referencyjny:IR.ZP.271.10.20244.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:Nie4.4.) Rodzaj zamówienia:Dostawy4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych na zajęcia szkolne oraz rehabilitację w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III – obszar D”.4.5.3.) Główny kod CPV:34121000-1 – Autobusy i autokarySEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 6 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Na stronie internetowej prowadzonego postępowania Zamawiający opublikował SWZ zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ze względu na fakt, że postanowienia SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia są niejednoznaczne, co powoduje naruszenie art. 99 Ustawy Pzp stanowią naruszenie art. 16 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, a więc zasadę uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców i przejrzystości, co spowodowałoby unieważnienie umowy.
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc43ff-b922-7581-64c5-3a0001d3d4f1
CPV 34.12.10.00
Osoba do kontaktu GMINA GRYBÓW ul. Jakubowskiego 33 33-330 Grybów tel: 18 448 42 10 fax: 18 445 04 02 email: [email protected] www: www.gminagrybow.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-03-15

Komentarze