Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Goleszów: Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu szkolnego

przetargi
21.07.2023 12:28
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Finanse:      kredytySamochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY GOLESZÓW43-440 GOLESZÓW1 MAJA 5Tel. 33 479 05 10Fax. 33 479 05 16E-mail [email protected] www.goleszow.pl/
Województwo śląskie
Powiat Cieszyn
Treść zamówienia Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Goleszów.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Goleszów.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego autobusu szkolnego na dowóz dzieci do szkół przez Gminę Goleszów. Autobus szkolny musi spełniać przepisy m.in. Ustawy z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022 poz. 2642) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a w szczególności art. 22 dotyczący autobusów szkolnych (Dz.U. 2015 poz.1077 ze zm.) oraz wszystkie inne regulacje w tym zakresie.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić szczegółową specyfikację techniczną, wyraźnie wskazującą na parametry przewyższające wymagania podane przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia został opisany także w załącznikach: Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4. IK.271.24.2023****************************UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIASprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00312354/01 z dnia: 2023-07-183.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII – PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2023-07-20 10:00 Po zmianie: 2023-07-24 10:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2023-07-20 10:30 Po zmianie: 2023-07-24 10:30
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2023-BZP-00303956-01.zip
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db82dd-4eae-e4e1-6e06-0400112b0c49
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej – 1 (jedno) zamówienie, polegające na sprzedaży i dostawie autobusu szkolnego uznanego za nowy środek transportu – zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2022 poz. 2180). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu GMINA GOLESZÓW, ul. ul. 1 Maja 5, 43-440, Goleszów, woj. śląskie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.goleszow.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 3 miesiące
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY GOLESZÓW43-440 GOLESZÓW1 MAJA 52023-07-24
Sposób składania ofert https://ezamowienia.gov.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia. 40
Uwagi 2023/BZP 00303956/01DostawyZakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Goleszów.SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0721824331.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 51.5.2.) Miejscowość: Goleszów1.5.3.) Kod pocztowy: 43-4401.5.4.) Województwo: śląskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 – Bielski1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół przez Gminę Goleszów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578636f5-1fd6-11ee-9aa3-96d3b44407902.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 003039562.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-122.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-578636f5-1fd6-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresemhttps://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza także komunikację e-mail (z wyłączeniem składania ofert) na [email protected], [email protected].) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udziałw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określaRegulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone wzakładce „Centrum Pomocy”.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy dokomunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze dokomunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadkuzałączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentówelektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą byćopatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiempodpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. kontauproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądziepostępowania w zakładce „Komunikacja”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczyplików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacjedotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogąskorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularzudostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.Zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane zpostępowaniem o udzielenie zamówienia zamieszczane będą na platformie e-Zamówienia.3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ do przedmiotowego postępowania.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ do przedmiotowego postępowania.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.24.20234.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego autobusu szkolnego na dowóz dzieci do szkół przez Gminę Goleszów.Autobus szkolny musi spełniać przepisy m.in. Ustawy z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2022 poz. 2642) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a w szczególności art. 22 dotyczący autobusów szkolnych (Dz.U. 2015 poz.1077 ze zm.) oraz wszystkie inne regulacje w tym zakresie.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić szczegółową specyfikację techniczną, wyraźnie wskazującą na parametry przewyższające wymagania podane przez Zamawiającego.Zakres przedmiotu zamówienia został opisany także w załącznikach:Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4.4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.4.3.6.) Waga: 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej – 1 (jedno) zamówienie, polegające na sprzedaży i dostawie autobusu szkolnego uznanego za nowy środek transportu – zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2022 poz. 2180).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: TakSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: TakSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1-4 Pzp oraz zgodnie ze wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 10:008.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 10:308.4.) Termin związania ofertą: 30 dniNumer informacji: 2023-BZP-00303956-01

Komentarze