Powiat |
Gliwice |
Treść zamówienia |
Dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w GliwicachOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach Numer referencyjny: PKM/PN/DA/3/2021Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach nie starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI. 2. Szczegółowe wymagania, parametry techniczne, wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany przedmiot zamówienia – autobus, zawiera Załącznik C do SWZ. |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1630068472140 |
LINK do SIWZ |
http://platformazakupowa.pl/transakcja/500601 |
CPV |
34.12.14.00 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4 tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.6.1 – 6.6.7 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł.2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni, tj. od dnia 29 września 2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3. Zamawiający NIE żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ. |
Wadium |
200000.00 |
Osoba do kontaktu |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Chorzowska 150, 44-10 Gliwice ul. Chorzowska 150 Gliwice 44-100 +48 323304600 [email protected] +48 323304601 www.pkm-gliwice.com.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Początek: 01/01/2022 Koniec: 31/12/2029 |
Miejsce i termin składania ofert |
2021-09-29 |
Sposób składania ofert |
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:30 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
|
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Uwagi |
2021/S 166-436220Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektoroweDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/25/UESekcja I: Podmiot zamawiającyI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Chorzowska 150, 44-10 GliwiceAdres pocztowy: ul. Chorzowska 150Miejscowość: GliwiceKod NUTS:PL229 GliwickiKod pocztowy: 44-100Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 323304600Faks: +48 323304601Adresy internetowe:Główny adres:www.pkm-gliwice.com.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwiceWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.6) Główny przedmiot działalnościMiejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowySekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w GliwicachNumer referencyjny: PKM/PN/DA/3/2021II.1.2) Główny kod CPV34121400 Autobusy niskopodłogoweII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL229 GliwickiII.2.4) Opis zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 25 autobusów komunikacji miejskiej niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, o napędzie spalinowym, o długości 11,50 do 12,50 m dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach NIE starszych niż (rok produkcji) z 2021 roku spełniających normę czystości spalin co najmniej Euro VI.2. Szczegółowe wymagania, parametry techniczne, wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany przedmiot zamówienia – autobus, zawiera Załącznik C do SWZ.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Ocena techniczna pojazdów / Waga: 35Kryterium kosztu – Nazwa: Warunki płatności / Waga: 5Kryterium kosztu – Nazwa: Cena / Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 01/01/2022Koniec: 31/12/2029Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj. wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w art. 393 ust. 4 tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h, oraz w przypadku, o którym mowa wart.108 ust.1 pkt 2, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart.108 ust.1 pkt 1 lit. h.2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 6.6.1 – 6.6.7 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający NIE precyzuje warunków w tym zakresie.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów:1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł.2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni, tj. od dnia 29 września 2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3. Zamawiający NIE żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 449 ustawy Pzp).4. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 8 SWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w ogólnych warunkach umowy, punkt 17 SWZ.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 29/09/2021Czas lokalny: 10:30IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 29/09/2021Czas lokalny: 10:35Miejsce:Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwicew myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.2. Zamawiający NIE dopuszcza składanie ofert częściowych.3. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.4. Wszystkie wymagane dokumenty i ich formy wskazano w SWZ.5. Zamawiający NIE zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 136 ust. 1 ustawy Pzp.6. Zamawiający NIE przewiduje możliwości i NIE wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.8. Zamawiający NIE przewiduje możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.9. Zamawiający NIE dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.10. Zamawiający NIE przewiduje rozliczenia w walutach obcych.11. Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.12. Zamawiający NIE przewiduje aukcji elektronicznej.13. Zamawiający NIE przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.14. Zamawiający NIE prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.15. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice.16. Wykonawca pod rygorem NIEważności składa ofertę w oryginale, w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-674Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-674Państwo: PolskaAdres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.4. Odwołanie wnosi się:4.1 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,4.2 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt. 4.1;5. Jeżeli Zamawiający mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:5.1 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,5.2 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.6. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej przysługuje skarga do sądu.7. Do skargi mają zastosowanie przepisy art. 579- 590 ustawy Pzp.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-674Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:24/08/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S1662021Następna aktualizacja:30/08/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document |
Data dodania |
2021-08-27 |
Komentarze