Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gliwice: Dostawa siedemnastu fabrycznie nowych hybrydowych autobusów komunikacji miejskiej

przetargi
09.11.2022 12:55
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W GLIWICACH44-100 GLIWICECHORZOWSKA 150Tel. 32 330 46 00Fax. 32 330 46 01E-mail [email protected] pkm-gliwice.com.pl/
Województwo śląskie
Powiat Gliwice
Treść zamówienia Dostawa siedemnastu fabrycznie nowych hybrydowych autobusów komunikacji miejskiej w 2023 roku dla PKM, Sp. z o.o. z siedzibą w GliwicachOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa siedemnastu fabrycznie nowych hybrydowych autobusów komunikacji miejskiej w 2023 roku dla PKM, Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach Numer referencyjny: PKM/UZP/PN/TT/1/20221. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 17 fabrycznie nowych hybrydowych autobusów komunikacji miejskiej w 2023 roku dla PKM, Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, których warunki techniczne zostały szczegółowo przedstawione w punkcie 4 SWZ.2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy – punkt 17 SWZ.3. Zamawiający wymaga, aby w przedmiotowej dostawie udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, wynosił co najmniej 50%. Zamawiający odrzuci ofertę, która NIE spełnia tego wymagania (zgodnie z art. 393 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ustawy Pzp).1. Zamawiający wymaga, aby dostarczane pojazdy spełniały co najmniej wymagania i warunki określone w punkcie 4.4 SWZ. 2. Niezależnie od warunków określonych w punkcie 4.4 SWZ, Zamawiający wymaga, aby dostarczane pojazdy, spełniając wymagania dotyczące autobusów niskopodłogowych, określone w Regulaminie nr 107 – posiadały cechy dodatkowe wskazane w punkcie 4.5 SWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczono autobusy spełniające wymagania normy EURO VI dotyczącej emisji zanieczyszczeń, określonej w Rozporządzeniu WE nr 595/2009. 4. Zamawiający wymaga, aby każdy oferowany autobus był już wdrożony do produkcji seryjnej, tj. nie był prototypem lub produktem jednostkowym. 5. Oferowane autobusy winny bezwzględnie posiadać aktualne „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu” lub „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu WE”, wraz z załącznikami, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności na podstawie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie homologacji typu pojazdów; jeżeli przedmiotowe dokumenty będą sporządzone w języku innym niż polski, Wykonawca zobowiązany jest złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1667377654612
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/683105
CPV 34.12.14.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który NIE podlega wykluczeniu, tj.wobec którego NIE zachodzą okoliczności określone w punktach 6.1.1 – 6.1.4 SWZ.2. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że NIE podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt. 1 zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SWZ. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy 2014/24/UE.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego obowiązany jest złożyć w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, dokumentów wykazanych w puntach 7.6.1 -7.6.7 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunek dotyczący:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, przez co Zamawiający rozumie:- posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 10 000 000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych),- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na ubieganie się o kredyt w wysokości co najmniej 15 000 000 zł (słownie: piętnaście milionów złotych),- osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie obrotu rocznego z działalności wynoszącego co najmniej 22 000 000 zł (słownie: dwadzieścia dwa miliony złotych), w tym w obszarze objętym zamówieniem 15 000 000 zł (słownie: piętnaście milionów złotych), bez podatku VAT.2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1, Wykonawca przed udzieleniem zamówienia zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie następujących dokumentów:- potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;- oświadczenie Wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy i o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres NIE dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca NIE może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 1 może złożyć inny dokument, który w sposób wystarczający potwierdza spełnienie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej, przez co Zamawiający rozumie należyte wykonanie dostaw polegających na wprowadzeniu do obrotu na rynku państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących zamówienia o charakterze, zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na:a) co najmniej jednej dostawie 5 sztuk miejskich niskopodłogowych trzyosiowych autobusów przegubowych o długości od 17,50 m do 18,75 m i spełniających warunki określone w ust. b),b) Zamawiający wymaga, aby zarówno pojazdy, o których mowa w lit. a jak również wszystkie autobusy trzyosiowe oferowane w niniejszym postępowaniu, posiadały następujące cechy wspólne:- kategorię M3 klasę I ;- podłogę przeznaczoną dla pasażerów stojących tworzącą powierzchnię bez stopni,a bezpośredni (tj. bez stopni pośrednich) dostęp do NIEj z zewnątrz możliwy jest przez I, II, III i IV drzwi główne autobusu; brak stopni poprzecznych (pośrednich) na powierzchni podłogi w przejściu środkowym we wnętrzu pojazdu;- zespół napędowy (silnik spalinowy) pojazdu o następujących cechach:→ silnik rzędowy, 6 cylindrowy, umiejscowiony w tylnej części pojazdu (za osią napędową pojazdu);→ zasilany olejem napędowym spełniającym wymagania normy PN-EN 590+A1 Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe – Wymaganiai metody badań, z ewentualnymi uzupełnieniami, a TAKże Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z dnia 2015.10.23 z późniejszymi zmianami);→ spełniający warunki graniczne w zakresie emisji zanieczyszczeń normy EURO VI określonej w Rozporządzeniu WE nr 595/2009.2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczony, NIE krótszym niż 10 dni, terminie do złożenia wykazu należycie wykonanych dostaw zgodnego z wymogami pkt. 7.6.11 SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie ze wzorem stanowiącym punkt 23 SWZ.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy zł).2. Pozostałe wymagania dot. wadium zostały określone w punkcie 9 SWZ.3. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni, tj. do dnia 01.03.2023 r. przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.3. Zamawiający, zgodnie z art. 449 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:- pozostałe wymagania dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w punktach 16 oraz 17 SWZ (§ 11 projektowanych postanowień umowy).III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, punkt 17 SWZ.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 6 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli Ci Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym punkt 17 SWZ.
Wadium 400000.00
Osoba do kontaktu Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Chorzowska 150, 44-10 Gliwice ul. Chorzowska 150 Gliwice 44-100 Patrycja Gałuszka +48 323304600 [email protected] +48 323304601 www.pkm-gliwice.com.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w dniach: 275
Miejsce i termin składania ofert PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W GLIWICACH44-100 GLIWICECHORZOWSKA 1502022-12-02
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_gliwice Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi

Komentarze