Treść zamówienia |
Dostawa 2 autobusów elektrycznych oraz 1 stacji ładującej, w ramach projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko-etap II”Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 autobusów elektrycznych oraz 1 stacji ładującej, w ramach projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko-etap II” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zakup i dostawę 2 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów elektrycznych, b) dostawę 1 mobilnej stacji ładowania typu wolnego, 3. Cały przedmiot zamówienia musi być kompatybilny ze sobą. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. |
Wynik przetargu |
Nazwa:Dostawa 2 autobusów elektrycznych oraz 1 stacji ładującej, w ramach projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko-etap II”Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: takV.2) Udzielenie zamówieniaV.2.1) Data zawarcia umowy: 21/07/2023V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nieV.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Busnex Poland Sp. z o.o.Krajowy numer identyfikacyjny: 5223174900Adres pocztowy: ul. Duchnicka 3Miejscowość: WarszawaKod NUTS: PL623 EłckiKod pocztowy: 01-796Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +49 535087530Adres internetowy: www.bunex.plWykonawcą jest MŚP: takV.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 4 136 643.00 PLNCałkowita końcowa wartość umowy/części: 4 010 000.00 PLNV.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa |
CPV |
31.15.80.00, 31.15.81.00, 34.12.10.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10 |
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale XVI SWZ umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania pod adr |
Osoba do kontaktu |
Oficjalna nazwa: Gmina GiżyckoKrajowy numer identyfikacyjny: 8451981949Adres pocztowy: Mickiewicza 33Miejscowość: GiżyckoKod NUTS: PL623 EłckiKod pocztowy: 11-500Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Anna SutułaE-mail: [email protected].: +48 874299960Faks: +48 874299976Adresy internetowe:Główny adres: https://bip.ugg.pl/Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg |
Sposób składania ofert |
|
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
|
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji jakości całopojazdowej oraz na stacje ładowania pojazdów / Waga: 40Cena – Waga: 60 |
Uwagi |
VI.3) Informacje dodatkowe:1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg. Informacje w niniejszym zakresie umieszczono w rozdziale XIV oraz XV SWZ2. Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1,4,8,10 ustawy Pzp. Pozostałe informacje w niniejszym zakresie umieszczono w rozdziale VIII oraz IX SWZ.3. Na ofertę składa się:1) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;2) formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ;3) pełnomocnictwo złożone w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych;4) dokument wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz;5) oświadczanie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 10 SWZ (W przypadku oferty wspólnej, dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, (+ podwykonawca)).4. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych, podmiotowych środkach dowodowych w tym dotyczące JEDZ i dokumentów Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej składanych na wezwanie Zamawiającego znajduje się w rozdziale X SWZ.5. Informacja odnośnie polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby określono w rozdziale XI SWZ6. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w rozdziale XIII SWZ7. Informacje o podwykonawstwie określono w rozdziale V SWZ8. Informacje o Ochronie Danych Osobowych określono w rozdziale II SWZ9. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.10. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje istotne dla przedmiotowego postępowania zawarto w SWZ oraz załącznikach do SWZ dostępnych wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/uggVI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontaktVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontaktVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia7. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.8. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.9. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.10. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem (Dz. U. z 2023 r. poz. 285).11. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymaniaVI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontaktVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28/07/2023Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:470071-2023:TEXT:PL:HTML&src=0 |
Data dodania |
2023-08-02 |
Komentarze