Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Gdynia: utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia

przetargi
10.06.2021 17:36
0 Komentarzy
rzetargi
Branża Budownictwo drogowe:      chodniki, ścieżki, roboty brukarskie      parkingi, place, zatoczki      drogi asfaltowe, ekspresowe, autostrady, budowa remontyKomputery:      akcesoria, sprzęt, serwery, urządzenia sieciowe      oprogramowanie
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora ZARZĄD DRÓG I ZIELENI W GDYNI81-364 GDYNIA10 LUTEGO 24Tel. 58 761 20 00Fax. 58 662 28 41E-mail [email protected] www.zdiz.gdynia.pl/
Województwo pomorskie
Powiat Gdynia
Treść zamówienia „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚ Numer referencyjny: EZP.271.31.20211. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 2 zatok autobusowych oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z systemem zarządzania i ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia, współfinansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020, gdzie zastosowano podział na części.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) część 1: „Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”: zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego / Weteranów, kierunek Centrum;2) część 2: „Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni”: zadanie 6: Obłuże Centrum 05 / Estakada Kwiatkowskiego kierunek Morska i zadanie 12: Kilińskiego 01 / ul. Władysława IV, kierunek Gdynia Dworzec Główny PKP.„Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni” Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 1 zatoki przystankowej, jezdni i chodnika w ciągu Alei Zwycięstwa na odcinku pomiędzy ul. Powstania Styczniowego, a ul. Weteranów kierunek centrum, w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020. Zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego/Weteranów, kierunek Centrum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 1a do SWZ, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 1b do SWZ, c) Przedmiary robót / kosztorysy ofertowe – załącznik 1c do SWZ, d) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ. Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca przebudowę zatok autobusowych w Gdyni: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 2a do SWZ, b) Projekt budowlany (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2b do SWZ, c) Projekt wykonawczy (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2c do SWZ, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 2d do SWZ, e) Przedmiary robót / Kosztorysy ofertowe – załącznik 2e do SWZ. f) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
Specyfikacja https://bip.um.gdynia.pl/zamowienia-publiczne,1482/platforma-zakupowa,531928
CPV 30.20.00.00, 32.00.00.00, 45.00.00.00, 45.22.11.11, 45.23.13.00, 45.23.31.40, 48.00.00.00, 48.81.31.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,— sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o NIEpodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) f) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1. dla części 1:2.1.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.1.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 800 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;2.1.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.1.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy G – głównych, w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;2.2. dla części 2:2.2.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.2.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 500 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;oraz2.2.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.2.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy Z – zbiorcze, w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.2. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.3. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi, obejmujące co najmniej telekomunikacje przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych i telekomunikacje radiową w zakresie nadawczych i odbiorczych obiektów radiokomunikacyjnych.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Osoba do kontaktu Gmina Miasta Gdyni – Zarząd Dróg i Zieleni PL ul. 10 Lutego 24 Gdynia 81-364 Marek Kamiński +48 587612085 [email protected] www.zdiz.gdynia.pl www.zdiz.gdynia.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w dniach: 70
Miejsce i termin składania ofert 2021-07-05
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.zdiz.gdynia.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 02/10/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK
Uwagi 2021/S 107-278446Ogłoszenie o zamówieniuRoboty budowlanePodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasta Gdyni – Zarząd Dróg i ZieleniKrajowy numer identyfikacyjny: PLAdres pocztowy: ul. 10 Lutego 24Miejscowość: GdyniaKod NUTS:PL633 TrójmiejskiKod pocztowy: 81-364Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Marek KamińskiE-mail:[email protected].: +48 587612085Adresy internetowe:Główny adres:www.zdiz.gdynia.plAdres profilu nabywcy:www.zdiz.gdynia.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://www.zdiz.gdynia.pl/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdyniaOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejAgencja/urząd regionalny lub lokalnyI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia” w ramach POIiŚNumer referencyjny: EZP.271.31.2021II.1.2) Główny kod CPV45221111 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowychII.1.3) Rodzaj zamówieniaRoboty budowlaneII.1.4) Krótki opis:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 2 zatok autobusowych oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z systemem zarządzania i ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia, współfinansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020, gdzie zastosowano podział na części.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) część 1: „Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”: zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego / Weteranów, kierunek Centrum;2) część 2: „Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni”: zadanie 6: Obłuże Centrum 05 / Estakada Kwiatkowskiego kierunek Morska i zadanie 12: Kilińskiego 01 / ul. Władysława IV, kierunek Gdynia Dworzec Główny PKP.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: TAKOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2) OpisII.2.1) Nazwa:„Modernizacja 1 zatoki autobusowej w Gdyni”Część nr: 1II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV45000000 Roboty budowlane45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków45233140 Roboty drogowe45221111 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowychII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL633 TrójmiejskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:GdyniaII.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 1 zatoki przystankowej, jezdni i chodnika w ciągu Alei Zwycięstwa na odcinku pomiędzy ul. Powstania Styczniowego, a ul. Weteranów kierunek centrum, w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.Zadanie 10: Aleja Zwycięstwa – Powstania Styczniowego/Weteranów, kierunek Centrum.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 1a do SWZ,b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 1b do SWZ,c) Przedmiary robót / kosztorysy ofertowe – załącznik 1c do SWZ,d) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: okres udzielonej rękojmi i gwarancji / Waga: 40Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w dniach: 70Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAKNumer identyfikacyjny projektu:„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia – Chylonia”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.II.2.14) Informacje dodatkoweII.2) OpisII.2.1) Nazwa:Przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w GdyniCzęść nr: 2II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV30200000 Urządzenia komputerowe32000000 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny45000000 Roboty budowlane45233140 Roboty drogowe48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne48813100 Elektroniczne tablice informacyjne45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ściekówII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL633 TrójmiejskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:GdyniaII.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 1 zatoki autobusowej oraz budowa 2 tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z Systemem Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w Gdyni w ramach realizacji projektu „Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca przebudowę zatok autobusowych w Gdyni:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 2a do SWZ,b) Projekt budowlany (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2b do SWZ,c) Projekt wykonawczy (branża elektryczna, drogowa, sanitarna) – załącznik 2c do SWZ,d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik 2d do SWZ,e) Przedmiary robót / Kosztorysy ofertowe – załącznik 2e do SWZ.f) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: okres udzielonej rękojmi i gwarancji / Waga: 40Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w dniach: 120Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAKNumer identyfikacyjny projektu:„Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gdyni poprzez inwestycje infrastrukturalne, m.in. utworzenie węzła integracyjnego Gdynia Chylonia”, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014–2020.II.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,— sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o NIEpodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) f) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1. dla części 1:2.1.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.1.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 800 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;2.1.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.1.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy G – głównych, w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;2.2. dla części 2:2.2.1. wykazania wykonanego należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.2.1.1. jednego zamówienia, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane związane z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją nawierzchni dróg lub ulic lub zatok autobusowych, obejmujące wykonanie nawierzchni betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 500 000 PLN netto.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku w ramach jednej umowy spełniającej ww. wymogi;oraz2.2.2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:2.2.2.1. jednej osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym na drogach klasy Z – zbiorcze, w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.2. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi,2.2.2.3. jednej osoby, na stanowisku kierownika robót, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające od kierowania robotami budowlanymi, obejmujące co najmniej telekomunikacje przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych i telekomunikacje radiową w zakresie nadawczych i odbiorczych obiektów radiokomunikacyjnych.Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 05/07/2021Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 02/10/2021IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 05/07/2021Czas lokalny: 12:00Miejsce:Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdyniaInformacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi NIEzwłocznie po usunięciu awarii.Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 1;2) zaświadczenia, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 2, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 3, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) NIE naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,b) NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości, jego aktywami NIE zarządza likwidator lub sąd, NIE zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza NIE jest zawieszona ani NIE znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2, powinny być wystawione NIE wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 lub gdy dokumenty te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapis ust. 3 stosuje się.5. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.6. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: dla części 1 w wysokości 15 000,00 PLN, dla części 2 w wysokości 9 800,00 PLN.7. Ze względu na ograniczona liczbę znaków, które można wprowadzić do ogłoszenia pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej przysługują̨ Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.2. Odwołanie przysługuje na:1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę̨ wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:01/06/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S1072021Następna aktualizacja:07/06/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document

Komentarze