Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Duszniki Zdrój: Organizacja transportu tymczasowego

przetargi
05.02.2023 12:16
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)Turystyka:      sprzedaż biletów
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY DUSZNIKI-ZDRÓJ57-340 DUSZNIKI-ZDRÓJRYNEK 6Tel. 74 869 76 60Fax. 74 866 90 25E-mail duszniki@duszniki.plWWW duszniki.pl/
Województwo dolnośląskie
Powiat Kłodzko
Treść zamówienia Organizacja transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój – Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. skibusOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Organizacja transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój – Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. skibus – 1 zadanie ZP.271.1.2023
Specyfikacja https://bip.duszniki.pl/index,idmp,223,r,r
CPV 34.98.00.00, 60.00.00.00, 60.10.00.00, 79.51.20.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn. a) Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn. a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. posiadający aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego albo międzynarodowego transportu drogowego osób, o których mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2, art. 5a i 5b ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.) 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn. a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) 1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn. a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje dopuszczonymi do ruchu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, najmniej trzema autobusami niskopodłogowymi, które: • posiadają minimalną liczbę 25 miejsc, • posiadają dwa wejścia • są w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń, • spełniają normę emisji spalin (minimum Euro 3) • są przystosowane do poruszania się w warunkach zimowych Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia powyższych warunków przez cały okres trwania umowy. W przypadku konieczności wymiany pojazdów (zakupu nowych), autobusy będą musiały spełniać powyższe kryteria. Dotyczy to także zadeklarowanych przez Wykonawcę norm spalania (muszą być nie gorsze niż normy wskazane w ofercie). b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na prowadzeniu przewozu osób. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: • uprawnienia niezbędne do kierowania autobusami i przewozu osób, tj. prawo jazdy minimum kategorii D uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1212) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia do kierowania pojazdami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. • doświadczenie w transporcie pasażerskim, • są zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; 2) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego albo międzynarodowego transportu drogowego osób, o których mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2, art. 5a i 5b ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.) 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. VIII.1.3. SWZ; 4) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy, zgodnie z warunkiem określonym w pkt. VIII.1.4 SWZ; 5) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; 6) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 7. Do oferty należy dołączyć: 1) Załącznik nr 2 – Formularz oferty wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ, ul. Rynek 6, 57-340, Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo PL, e-mail przetargi@kancelariadskp.plAdres strony internetowej (URL): https://bip.duszniki.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2025-03-09
Miejsce i termin składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY DUSZNIKI-ZDRÓJ57-340 DUSZNIKI-ZDRÓJRYNEK 62023-02-01
Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2023-03-02
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 70norma spalin 30

Komentarze