Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bydgoszcz: Świadczenie usług przewozowych na liniach autobusowych

przetargi
16.12.2021 11:44
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatora Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy85-844 Bydgoszczul. Toruńska 174 aTel. +48 525822797Fax. +48 525822777E-mail [email protected]
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat Bydgoszcz
Treść zamówienia Świadczenie usług przewozowych na liniach autobusowych w Bydgoszczy w latach 2023-2031Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług przewozowych na liniach autobusowych nr 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76 i 85 w Bydgoszczy w latach 2023-2031 wg dostarczonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, stanowiących zał nr 1 do wzoru Umowy. 2.Szczegółowe parametry linii, określające relacje, długości linii oraz liczbę i rodzaj wymaganego taboru w ruchu, z uwzględnieniem czasowego zróżnicowania potrzeb przewozowych oraz dzienną liczbę wozokilometrów przedstawione są w zał nr 2 do wzoru Umowy. 3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, wynikający z realizacji rozkładów jazdy na ww. liniach autobusowych wynosi ogółem 32.231.885,80 wzkm. Zamawiający deklaruje, że zleci usługi przewozowe w całym okresie trwania Umowy na poziomie nie mniejszym niż 29.008.697,20 wzkm. Plan określający wielkość pracy przewozowej w poszczególnych miesiącach i latach 2023-2031 zawarty jest odpowiednio w zał Nr 3a-3i do wzoru Umowy.
Wynik przetargu Nazwa:Świadczenie usług przewozowych na liniach autobusowych w Bydgoszczy w latach 2023-2031Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: takV.2) Udzielenie zamówieniaV.2.1) Data zawarcia umowy: 23/11/2021V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 4Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nieV.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: „Mobilis” spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąKrajowy numer identyfikacyjny: NIP: 1181228893, REGON: 012846271Adres pocztowy: ul. Posagu 7 Panien 8Miejscowość: WarszawaKod NUTS: PL911 Miasto WarszawaKod pocztowy: 02-495Państwo: PolskaWykonawcą jest MŚP: nieV.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 505 571 368.09 PLNCałkowita końcowa wartość umowy/części: 275 274 405.65 PLNV.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV 60.11.20.00
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w BydgoszczyKrajowy numer identyfikacyjny: 9047697100000Adres pocztowy: ul. Toruńska 174 aMiejscowość: BydgoszczKod NUTS: PL613 Bydgosko-toruńskiKod pocztowy: 85-844Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Bogna KlimczewskaE-mail: [email protected].: +48 525822797Faks: +48 525822777Adresy internetowe:Główny adres: www.zdmikp.bydgoszcz.plAdres profilu nabywcy: http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:Zamawiający zastosował procedurę postępowania, o której mowa w art.139 ust.1 Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokonał badania i oceny ofert, a następnie dokonał kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. W postępowaniu odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.5. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.6. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.7. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 18. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.9. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.10. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Departament OdwołańAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29/11/2021Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:618470-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2021-12-03
Przejdź na początek ogłoszenia

Komentarze