Powiat |
Przysucha |
Treść zamówienia |
Zakup autobusu szkolnegoOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Zakup autobusu szkolnego1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu szkolnego. 2. Autobus powinien spełniać niżej wymienione warunki oraz parametry techniczne: a. Rok produkcji: nie starszy niż 2014r., b. Udokumentowany całkowity przebieg: maksymalnie 240.000 km (udokumentowany przed podpisaniem umowy przez Okręgową Stację Kontroli Pojazdów lub innym autoryzowanym dokumentem), c. Liczba miejsc pasażerskich: od36 do 39 miejsc siedzącychz miejscem kierowcy , d. Moc silnika: od 270 do 320 KM, e. Rodzaj silnika: wysokoprężny, chłodzony cieczą, f. Emisja spalin: EURO VI, g. Skrzynia biegów: automat,h. Długość autobusu: do 10000 mm, i. Szerokość całkowita autobusu: do 2500 mm, j. Wysokość całkowita autobusu: do 3400 mm, k. liczba osi – 2l. Ogrzewanie postojowe, klimatyzacja , m. Masa własna: maksymalnie 10000 kg, n. Masa całkowita: maksymalnie 16000 kg, o. hamulce ABS , Retarder p. Fotele pasażerskie wyposażone w pasy, r. Wyposażenie:apteczka, gaśnice, oraz inne wyposażenie wymagane przepisami prawa. s. Autobus bezwypadkowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie,t. radio samochodowe,u. centralny zamekw. elektryczne podnoszenie szyb i elektryczna regulacja lusterek2. Autobus musi spełniać wszystkie wymogi wynikające – polskich przepisów o Ruchu rogowym zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 988, 1002, 1768, 1783ze zm.)3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych. 4. Autobus musi być zarejestrowany w Polsce5. Autobus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu. Sprawdzenie stanu technicznego nastąpi w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na koszt Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad dotyczących stanu technicznego pojazdu, Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia oraz zapłaty wynagrodzenia do czasu usunięcia ewentualnych wad. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wykrytych wad w terminie do 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym. 7. Sprzedający-Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. 8. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. ZP.5/2022 |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=borkowice.bip.gmina.pl_1669025999330 |
LINK do SIWZ |
http://www.borkowice.bip.gmina.pl/index.php?id=498 |
CPV |
34.12.10.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1), po terminie składania ofert wykonawca, którego oferta zostanie oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu-oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 – wg Załącznika nr 5 SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa każdy z wykonawców oferty wspólnej, z tym, że w treści oświadczenia należy wskazać, który z wykonawców oferty wspólnej spełnia dany warunek udziału w postępowaniu i wykona określony zakres zamówienia – art. 117 ust 4 ustawy pzp.(Załącznik nr 4). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w ofercie (pkt 5). 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty Załącznik nr 1 SWZ, Załącznik nr 3 lub 4). Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższestosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składa każdy z wykonawców oferty wspólnej, z tym, że w treści oświadczenia należy wskazać, który z wykonawców oferty wspólnej spełnia dany warunek udziału w postępowaniu i wykona określony zakres zamówienia – art. 117 ust 4 ustawy pzp.(Załącznik nr 4). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w ofercie (pkt 5). 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty Załącznik nr 1 SWZ, Załącznik nr 3 lub 4). Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższestosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Gmina Borkowice, ul. ks.Jana Wiśniewskiego 42, 26-422, Borkowice, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 486757910, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): borkowice.bip.gmina.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
14 dni |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD GMINY BORKOWICE26-422 BORKOWICEKS. JANA WIŚNIEWSKIEGO 422022-11-28 |
Sposób składania ofert |
Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal http://miniportal.uzp.gov.pl ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal Skrzynka ePUAP – adres: 52ai71ryo Godzina: 12:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2022-12-27 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60przebieg pojazdu 40 |
Komentarze