Powiat |
Rzeszów |
Treść zamówienia |
Zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy BłażowaOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Błażowa4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego autobusu 18 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich Rok produkcji minimum 2022. Ilość miejsc 18, w tym 17 dla pasażerów. Pojazd wyposażony w system szynowy z tyłu pojazdu do kotwiczenia 2 wózków inwalidzkich. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, który zawiera minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla autobusu wymagane przez Zamawiającego. GiB.271.33.2022 |
Specyfikacja |
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dab35c-37b6-4f1a-3e76-bd000ed1e8d2 |
LINK do SIWZ |
http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dab35c-37b6-4f1a-3e76-bd000ed1e8d2 |
CPV |
34.12.10.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 4) Zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze tj. fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto – wg Załącznika nr 5 do SWZ. Uwaga: dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga podmiotowe środki dowodowe: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZetoPZP: https://pzp.blazowa.com.pl następujących przedmiotowych środków dowodowych: a) uzupełniony i podpisany Załącznik nr 1a do SWZ – Tabela zgodności. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) uzupełniony i podpisany Załącznik nr 1a do SWZ – Tabela zgodności 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 4. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SWZ, 2) podmiotowy środek dowodowy o którym mowa w rozdz. V ust. 7 pkt 1 SWZ – Tabela zgodności – Załącznik nr 1a do SWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; 5) oświadczenie, (jeśli dotyczy) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór zgodny z załącznikiem 4 do SWZ, 6) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostepniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b); b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby; c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), umocowanie nie wynika z ppkt. 7 a) i b), musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika. 5) Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. 7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Gmina Błażowa, ul. Plac Jana Pawła II 1, 36-030, Błażowa, woj. podkarpackie, państwo PL, tel. 172297119, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://blazowa.com.pl/ |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
do 2022-12-02 |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD MIASTA I GMINY BŁAŻOWA36-030 BŁAŻOWAPL. JANA PAWŁA II 12022-10-31 |
Sposób składania ofert |
Ofertę należy złożyć na Platformie Zamówień Publicznych ZetoPZP pod adresem: https://pzp.blazowa.com.pl. Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2022-11-29 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60,00okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne 15,00okres gwarancji na zabudowę 10,00okres gwarancji na perforację nadwozia i podwozia 10,00okres gwarancji na powłokę lakierniczą 5,00 |
Komentarze