Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Błaszki: Dostawa w formie finansowania operacyjnego autobusu do przewozu dzieci

przetargi
18.07.2022 09:34
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Finanse:      kredytySamochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora GMINA BŁASZKI98-235 Błaszkipl. Niepodległości 13Tel. 43 829 09 31Fax. 43 829 09 32E-mail [email protected] www.bip.blaszki.pl
Województwo łódzkie
Powiat Sieradz
Treść zamówienia Dostawa w formie finansowania operacyjnego autobusu do przewozu dzieci na potrzeby Gminy BłaszkiOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego autobusu do zbiorowego transportu publicznego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, potwierdzonym przez serwis autoryzowanego dystrybutora oferowanego autobusu. Pojazd fabrycznie nowy, nierejestrowany i nieużywany wcześniej. Homologacja całopojazdowa potwierdzona CoC.Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy;1) Przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 59 miesięcznych równych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności oraz opłaty wstępnej w wysokości 100 000,00 zł netto + VAT oraz kwoty wykupu autobusu w wysokości 20% wartości netto + VAT. Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Zamawiający po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowego samochodu2) Udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie autobusu i serwisowanie wliczone w koszty rat leasingu bez limitu kilometrów3) Przeszkolenia personelu zamawiającego w obsłudze autobusu4) Ubezpieczenie pojazdu leży po stronie leasingobiorcy
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:759881,42 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:759881,42 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:759881,42 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Tak7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy):EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY SA Pełnomocnik Dariusz StefaniukNazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:BUS TRANS TECHNIK SP. Z O.O.7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:9309863087.3.3) Ulica:Legnicka 48 bud. C-D7.3.4) Miejscowość:Wrocław7.3.5) Kod pocztowy:54-2027.3.6.) Województwo:dolnośląskie7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2022-06-308.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:759881,42 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:14 dni
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08da5b4e-19de-324a-f689-4e000c7b7796
CPV 34.12.10.00
Osoba do kontaktu GMINA BŁASZKI pl. Niepodległości 13 98-235 Błaszki tel: 43 829 09 31 fax: 43 829 09 32 email: [email protected] www: www.bip.blaszki.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2022-07-04

Komentarze