Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bielawa: prowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów

przetargi
13.03.2022 12:11
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Ochrona osób i mienia:      dozór osób i mienia
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora URZĄD MIASTA BIELAWA58-260 BIELAWAPL. WOLNOŚCI 1Tel. 74 833 42 55Fax. 74 833 58 38E-mail [email protected] www.bielawa.pl/
Województwo dolnośląskie
Powiat Dzierżoniów
Treść zamówienia prowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów w zakresie posiadanych przez nich dokumentów (biletów) uprawniających do przejazdu i przewozu …Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia prowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów w zakresie posiadanych przez nich dokumentów (biletów) uprawniających do przejazdu i przewozu rzeczy i zwierząt oraz dokumentów upoważniających do przejazdu ulgowego w środkach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zamawiającego.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bielawa.finn.pl_1646056155628
LINK do SIWZ http://bielawa.finn.pl/bipkod/28482402
CPV 63.71.20.00
Osoba do kontaktu Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Kierownik Referatu Komunikacji Miejskiej Arkadiusz Karcz e-mail: [email protected] Pracownik Referatu Komunikacji Miejskiej 2.Jarosław Frize e-mail: [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia od 04.03.2022 roku do 31.12.2022 roku.
Miejsce i termin składania ofert 2022-03-07
Sposób składania ofert URZĄD MIASTA BIELAWA, PL. WOLNOŚCI 1, 58-260 BIELAWA Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena:100
Uwagi Bielawa, 28.02.2022 r.ZKM.7243.1.6.2022ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTYprowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów w zakresie posiadanych przez nich dokumentów (biletów) uprawniających do przejazdu i przewozu rzeczy i zwierząt oraz dokumentów upoważniających do przejazdu ulgowego w środkach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zamawiającego.o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. ) I. Zamawiający Gmina Bielawa,pl. Wolności 1, 58-260 Bielawa tel.: 74 83-34-255,fax: 74 83-35-838, e-mail: [email protected] II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem postępowania usługi na prowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów w zakresie posiadanych przez nich dokumentów (biletów) uprawniających do przejazdu i przewozu rzeczy i zwierząt oraz dokumentów upoważniających do przejazdu ulgowego w środkach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zamawiającego.II.I. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)63712000-3III. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od 04.03.2022 roku do 31.12.2022 roku.IV. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Warunki udziału w postępowaniu Zmawiający określił na minimalnym poziomie w celu umożliwienia ubiegania się o zamówienia Wykonawcom gwarantującym realizację zamówienia z należyta starannością.WARUNEK 1O udzielnie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania będącego przedmiotem postępowania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Na potwierdzenie Wykonawca składa oświadczenie znajdujące się w formularzu oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.V. Kryteria wyboru: Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów: Cena zamówienia (C) -waga 100 % oceniania w skali punktowej 1-100 pkt cen jednostkowa z oferty minimalnej netto C = ————————————————————— x 100 cen jednostkowa netto z oferty i Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym uzyska największą ilość punktów ww. kryteriach.VI. Oferta powinna zawierać:REFERAT KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, 58-260 Bielawa, ul. Piastowska 1, tel. +48 74 83 28 702, fax: +48 74 83 35 838NIP: 882-18-69-602 REGON: 000524950, e-mail: [email protected], www.bielawa.pl1. Wynagrodzenie wyrażone w udziale % w uzyskanych dochodach z tytułu opłat dodatkowych w danym miesiącu. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfra z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.UWAGA:W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone ofert o tej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach podstawowych.VII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę można składać: osobiście, lub za pośrednictwem operatora pocztowego. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Bielawie, p. Wolności 1, Biuro podawcze, pok. nr 1,Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.03.2022 r. do godz. 12.00.Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie, opieczętowana pieczątką oferenta i oznaczoną numerem i nazwą zamówienia:OFERTA W POSTĘPOWANIUnr ZKM.7243.1.6.2022pn.: prowadzenie zorganizowanej kontroli pasażerów w zakresie posiadanych przez nich dokumentów (biletów) uprawniających do przejazdu i przewozu rzeczy i zwierząt oraz dokumentów upoważniających do przejazdu ulgowego w środkach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zamawiającego.Nie otwierać przed dniem 07.03.2022 r. godzina 12.30VIII. Sposób przygotowania oferty: Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków 2. Formularz oferty 3. Wynagrodzenie jednostkowe netto zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowyIX. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: 1. Kierownik Referatu Komunikacji Miejskiej Arkadiusz Karcz e-mail: [email protected] Pracownik Referatu Komunikacji Miejskiej 2.Jarosław Frize e-mail: [email protected] X. Istotne postanowienia umowne i warunki zmiany umowy: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.XI. Inne informacje o zamówieniu: 1. Okres związania z ofertą-08.03.2022-31.12.2022 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.4. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pocztą elektroniczną lub zamieści informację na stronie internetowej. 5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania z ofertą. 6. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.XII. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych związanych z zamówieniami publicznymi poniżej 130.000 zł.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieAdministrator DanychGmina Miejska Bielawa z siedzibą przy Placu Wolności 1, 58-260 Bielawa, zwana dalej Zamawiającym, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Andrzeja Hordyja.W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na adres siedziby, telefonicznie pod numerem: 74 832 87 15 lub za pośrednictwem poczty e-mail: [email protected] Ochrony Danych Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres: [email protected] lub telefonując pod numer: 74 83 28 779.Cele przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla realizacji konkretnego celu związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, oraz późniejszą realizacją umów, zawartych z wyłonionymi przez Zamawiającego kontrahentami, a także dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Zamawiającego oraz wykonania ciążących na nim obowiązków prawnych; Proces postępowania i realizacji zamówień wynika z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowychAdministrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie RODO-rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) tj. art. 6 ust. 1 lit. a stanowiącego, że podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu, art. 6 ust. 1 lit. c stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, artykułu 6 ust.1 lit. b stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, w której są Państwo stroną, lub niezbędne jest podjęcie działań na żądanie strony umowy, przed jej zawarciem, a także artykułu 6 ust.1 lit.f stanowiącego, że przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego np. dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami.Okres przechowywaniaPaństwa dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub przez okres trwałości projektu.Zamawiający przechowuje protokół postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.Odbiorcy danychW związku z przetwarzaniem danych w konkretnych celach, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: o organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiający. o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznychXIII. Załączniki do zapytania ofertowego: – załącznik nr 1-formularz ofertowy z oświadczeniami, – załącznik nr 2-projekt umowy.
Data dodania 2022-02-28

Komentarze