Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

przeglad prasy
01.01.1970 00:00
0 Komentarzy

5 listopada firma PKS Rzeszów ogłosiła przetarg na za zakup autobusu zasilanego CNG.

Z uwagi na wymagany termin realizacji zamówienia (45 dni) stawiamy na szybką dostawę pojazdu demonstracyjnego. Taki pojazd w swojej flocie posiada Isuzu, Iveco i Autosan.

Klasa MAXI

PKS Radom poszukuje pojazdu klasy MAXI o następujących parametrach:

Długość                                                               od 12500 mm do 13000 mm

Szerokość całkowita w przedziale             2350-2550 mm

Wysokość całkowita (z urządzeniem klimatyzacyjnym i zbiornikami gazu): maksymalnie  3400 mm

Rozstaw osi w przedziale                             5000-7000 mm

DMC                                                                     18000 kg

Liczba miejsc do przewozu pasażerów   minimum  60 miejsc

Liczba miejsc siedzących                              minimum 48 (miejsce siedzące dla 1,5 osoby będzie liczone jako pojedyncze) w tym siedzenia wykonane jako siedzenia specjalne dla pasażerów niepełnosprawnych z dostępem bezpośrednio z niskiej podłogi, bez podestów.  miejsce na wózek inwalidzki i wózek dziecięcy: naprzeciwko drugich drzwi

Silnik                                                                    spalinowy zasilany CNG umiejscowiony z tyłu pojazdu, Euro 6D

Moc (kW):                                                          minimum 250 kW,

Pojemność (dm 3)                                          od 8 do 9 ,

maksymalny moment:                                  minimum 1600 Nm,

Termin składania ofert wyznaczono na 17 listopada. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty PKS zastosuje następujące kryteria:

cena – 70

kryterium ocena techniczna – 20

kryterium ocena techniczna zużycie paliwa – 10

Najciekawiej przestawia się oczywiście ocena techniczna, gdzie mamy:

LpNazwa kryterium ocenyMax. liczba punktówMetodologia ocenyPkt.
1.Podatność do napraw powypadkowych35Poszycie boczne z podziałem poziomym i pionowym  35
Poszycie tylko z podziałem pionowym20
Poszycie bez podziału0
2.Liczba miejsc dostępnych z niskiej podłogi3512 i więcej  35
  9-11  15
  8 i mniej  0
3.Gwarancja30Gwarancja całopojazdowa 48 m-cy30
Gwarancja całopojazdowa 36 m-cy15
Gwarancja całopojazdowa 24 m-cy0

W zakresie zużycia paliwa o wsztasrkim zdecyduje wynik testu SORT 3:

Lp.Max. ilość punktówZużycie paliwa w. SORT 3Liczba pkt.
1.10Do  33.5  kg10
Powyżej 33,5 do 34.5 kg8
Powyżej 34,5 do 35.5 kg5
Powyżej 35,5do 36 kg2
powyżej 36  do 37 kg0

Komentarze