Trener ds. Standardu Obsługi Pasażera
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
- Przeprowadzanie szkoleń dla personelu pokładowego oraz innych pracowników PLL LOT S.A. z zakresu standardu obsługi pasażera
- Przeprowadzanie szkoleń dla klientów zewnętrznych z zakresu standardu obsługi pasażera
- Wsparcie w tworzeniu programów szkolenia i dokumentacji dotyczących szkoleń związanych ze standardem obsługi pasażera
- Realizowanie planu szkoleniowego zgodnie z wytycznymi i założeniami działu standardu obsługi pasażera
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- Znajomość technik oraz procesów szkoleniowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Word, MS Teams, MS Excel, MS PowerPoint)
- Umiejętność kreatywnego myślenia i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- Umiejętność przekazywania wiedzy i wspierania innych w rozwoju osobistym
- Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, organizacja pracy własnej
- Umiejętność wykorzystania różnych narzędzi w pracy trenera (zarówno na sali szkoleniowej jak i online)
Mile widziane:
- Certyfikaty ukończenia kursów udoskonalających umiejętności prowadzenia szkoleń
- Certyfikaty językowe
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w doświadczonym i ambitnym zespole
- Pomoc merytoryczną i szkolenia
- Udział w ciekawych projektach
- Możliwość zgłębiania wiedzy dotyczącej rynku lotniczego