Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Trener ds. Standardu Obsługi Pasażera

praca
21.06.2021 12:22
0 Komentarzy

Pracodawca: LOT

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Przeprowadzanie szkoleń dla personelu pokładowego oraz innych pracowników PLL LOT S.A. z zakresu standardu obsługi pasażera
  • Przeprowadzanie szkoleń dla klientów zewnętrznych z zakresu standardu obsługi pasażera
  • Wsparcie w tworzeniu programów szkolenia i dokumentacji dotyczących szkoleń związanych ze standardem obsługi pasażera
  • Realizowanie planu szkoleniowego zgodnie z wytycznymi i założeniami działu standardu obsługi pasażera

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
  • Znajomość technik oraz procesów szkoleniowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Word, MS Teams, MS Excel, MS PowerPoint)
  • Umiejętność kreatywnego myślenia i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność przekazywania wiedzy i wspierania innych w rozwoju osobistym
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, organizacja pracy własnej
  • Umiejętność wykorzystania różnych narzędzi w pracy trenera (zarówno na sali szkoleniowej jak i online)

Mile widziane:

  • Certyfikaty ukończenia kursów udoskonalających umiejętności prowadzenia szkoleń
  • Certyfikaty językowe

Co możemy Ci zaoferować?

  • Pracę w doświadczonym i ambitnym zespole
  • Pomoc merytoryczną i szkolenia
  • Udział w ciekawych projektach
  • Możliwość zgłębiania wiedzy dotyczącej rynku lotniczego

Aplikuj