Stanowisko ds. sprzedaży B2B, Biuro Obsługi Klienta
Pracodawca: PKP Intercity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych oraz kontrahentów w ramach współpracy agencyjnej,
- przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje z klientami,
- uzgadnianie i zawieranie umów,
- kompleksowa obsługa klientów (od przedstawienia oferty do zakończenia realizacji i rozliczenia umowy),
- monitorowanie wyników sprzedażowych i bieżące prowadzenie zestawień, raportów oraz baz danych,
- realizacja czynności w ramach procesu uzyskania zgód korporacyjnych dot. zawierania umów, w tym: opracowanie i uzgodnienie wewnętrzne wzorów umów, dokumentów korporacyjnych.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych i pracy z dokumentami formalnymi – minimum 2 lata,
- znajomość technik sprzedaży usług dla klientów biznesowych,
- znajomość pakietu MS Office – poziom średniozaawansowany,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- umowę na zastępstwo.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 19.05.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj