Stanowisko ds. kadr, Dział Administracyjno – Ekonomiczny Zakład Centralny
Pracodawca: PKP Intercity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników,
- zagadnienia związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- koordynacja czasu pracy pracowników,
- wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów na potrzeby pracowników,
- archiwizacja dokumentów powierzonych działów/ sekcji,
- obsługa benefitów pracowniczych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 letni staż pracy na stanowisku w obszarze kadrowym lub pokrewnym,
- znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego – warunek konieczny,
- znajomość systemów kadrowo – płacowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- umiejętność współpracy w zespole,
- komunikatywność.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- umowa o pracę
- miejsce pracy: Olszynka Grochowska, Zakład Centralny
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 08.07.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj