SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (ZASTĘPSTWO)
Pracodawca: Tramwaje Warszawskie
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2022/033
Będziesz odpowiadać za:
- opracowywanie oraz tworzenie procedur zarządzania projektami w Spółce w oparciu o metodyki zarządzania projektami,
- zapewnienie zgodności działań w projekcie z przyjętymi przez Spółkę z metodykami i standardami,
- udział w tworzeniu narzędzi do zarządzania Projektami w Spółce,
- monitorowanie prac wynikających z procesu wdrażania elementów zarządzania projektami w Spółce,
- tworzenie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów projektowych (m.in. karta projektu, harmonogram, rejestr ryzyk) związanych z przygotowaniem i realizacją projektów w Spółce,
- wsparcie administracyjne komórek organizacyjnych oraz pracowników Spółki w realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami,
- komunikację z kierownikami projektów i pracownikami Spółki w zakresie zarządzania projektami,
- monitorowanie realizacji projektów poprzez weryfikację dokumentów (m.in. raportów okresowych),
- bieżące informowanie przełożonego o postępach prac, nieprawidłowościach i potrzebach wynikających z wdrażania procesu zarządzania projektami w Spółce,
- wsparcie procesu raportowania portfela projektów przed Zarządem,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i pełnienie roli pomocniczo-doradczej w zakresie portfela projektów,
- propagowanie kultury zarządzania projektowego poprzez szeroko pojętą komunikację, szkolenia oraz zapewnienie wiedzy metodycznej.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego, humanistycznego, informatycznego),
- posiadania certyfikatu PRINCE2 Foundation,
- przynajmniej dwóch lat doświadczenia na stanowisku samodzielnym związanym z realizacją zadań organizacyjno- administracyjnych oraz przynajmniej 1 roku doświadczenia w zakresie zarządzania projektami,
- umiejętności obsługi programów MS Office oraz programów wspierających zarządzanie projektami na poziomie dobrym,
- wysokiego poziomu umiejętności w zakresie pracy zespołowej oraz współpracy wewnątrzfirmowej,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy.
Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – aplikuj do nas 🙂
Na Twoje CV czekamy do 14.03.2022 r.Aplikuj teraz