Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. zarządzania projektami (PMO)

praca
11.06.2021 18:01
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/47

Będziesz odpowiadać za:

  • tworzenie narzędzi, standardów i procedur zarządzania projektami operacyjnymi i biznesowymi (głównie w metodyce Prince2),
  • aktualizację i nadzór nad dokumentacją projektów,
  • optymalizację rozwiązań projektowych,
  • wsparcie funkcji odpowiedzialnych za realizację projektów, a także monitorowanie, dokumentowanie i raportowanie stanu realizacji projektów,
  • monitorowanie statusu, postępów i ryzyk powierzonych projektów oraz identyfikację i eskalację niezgodności z planem projektu,
  • koordynację realizacji harmonogramów projektów,
  • standaryzację i przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów,
  • nadzór nad terminowością sporządzanych raportów oraz ich zgodnością z przyjętymi standardami,
  • koordynację korelacji pomiędzy projektami,
  • raportowanie statusów projektów do Przełożonego i do Zarządu firmy, 
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z metodyk zarządzania projektami i zwiększanie świadomości/wiedzy o projektach w firmie.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (technicznego, ekonomicznego, humanistycznego, informatycznego),
  • certyfikatu PRINCE2 Foundation,
  • przynamniej trzech lat doświadczenia w podobnym obszarze (w tym dwóch lat na stanowisku samodzielnym związanym z realizacją zadań organizacyjno- administracyjnych i min. roku doświadczenia w zakresie zarządzania projektami),
  • znajomości obsługi programów MS Office tj.: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint na poziomie dobrym a także programów wspierających zarządzanie projektami,
  • znajomości obsługi urządzeń biurowych,
  • wysokiego poziomu umiejętności w zakresie pracy zespołowej oraz współpracy wewnątrzfirmowej,
  • komunikatywności, dobrej organizacji pracy.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 22.06.2021 r.Aplikuj teraz