Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. wsparcia technicznego

praca
03.07.2021 14:53
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/30

Będziesz odpowiadać za:

  • utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w całej spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
  • instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
  • rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
  • udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom spółki w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
  • weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrolę haseł użytkowników, kontrolę definicji antywirusowych itp.),
  • aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
  • informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
  • analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • udział w projektach opartych na najnowszych rozwiązaniach z technologii IT,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • bezpłatne miejsce parkingowe,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w kursach i szkoleniach branżowych,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego na kierunku informatyka/ elektronika/ mechatronika,
  • co najmniej 3 lat doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
  • dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji a także aplikacji biurowych i użytkowych,
  • bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 10 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
  • dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
  • wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
  • podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
  • podstawowej znajomości języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. „B”,
  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂 Na Twoje CV czekamy do 12.07.2021 r.Aplikuj teraz