Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

SPECJALISTA DS. WSPARCIA ORGANÓW SPÓŁKI

praca
28.04.2021 12:54
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/66

Będziesz odpowiadać za:

  • przygotowywanie materiałów na posiedzenia organów Spółki, w tym: weryfikacja dokumentów na posiedzenia, weryfikacja uchwał, analiza wniosków pod kątem ich kompletności,
  • planowanie, przygotowywanie i obsługę organizacyjno-techniczną posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej,
  • przygotowywanie oraz uzgadnianie protokołów z posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej,
  • monitorowanie stopnia realizacji wykonywanych przez komórki/jednostki organizacyjne Spółki uchwał/decyzji/rekomendacji organów Spółki,
  • prowadzenie zestawień na potrzeby organów Spółki,
  • archiwizację dokumentów prowadzonych spraw, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Spółce,
  • współpracę z Biurem Ładu Korporacyjnego Urzędu m. st. Warszawy oraz przyjmowanie, rejestrację oraz dystrybucję korespondencji kierowanej przez Biuro Ładu Korporacyjnego Urzędu m. st. Warszawy do Spółki,
  • przygotowywanie i składanie dokumentów w celu dokonania wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),
  • prowadzenie elektronicznych rejestrów, merytoryczne opisywanie faktur oraz administrowanie
    i aktualizowanie stron internetowych w zakresie informacji dotyczących działalności komórki.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (prawo, zarządzanie, administracja),
  • trzech lat doświadczenia w obszarze związanym z obsługą Zarządu lub Rady Nadzorczej,
  • znajomości przepisów Kodeksu spółek handlowych,
  • znajomości obsługi programów MS Office tj.: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint na poziomie dobrym, a także programów wspierających zarządzanie projektami,
  • znajomości obsługi urządzeń biurowych,
  • wysokiego poziomu umiejętności w zakresie pracy zespołowej oraz współpracy wewnątrzfirmowej,
  • komunikatywności, dobrej organizacji pracy.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 7 maja 2021 r.Aplikuj teraz