Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. skarg i wniosków w Dziale Kontaktu z Pasażerem

praca
07.09.2024 20:21

Pracodawca: ZTM Warszawa

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • minimum 5 lat ogólnego stażu przy wykształceniu średnim (4 lata w przypadku wykształcenia wyższego)
  • minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, obszarze obsługi skarg i wniosków lub dziale jakości
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie lokalnego transportu zbiorowego w m. st. Warszawa (m. in. Taryfa
    przewozowa, Regulamin przewozu, Przepisy porządkowe itd.)
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
  • znajomość ustawy o petycjach
  • znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel)
  • znajomość układu komunikacyjnego m.st. Warszawy
  • formułowanie jasnych oraz poprawnych pod względem gramatycznym i stylistycznym wypowiedzi pisemnych
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie
    z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem
    określonym w przepisach o służbie cywilnej
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność
  • odporność na stres
  • otwartość na zmiany i gotowość do doskonalenia zawodowego
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie
  • odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
  • dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • terminowe przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję pasażerów, interpelacje, wnioski o dostęp do informacji
    publicznej
  • rozpatrywanie skarg i wniosków
  • samodzielne prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących skarg lub wniosków
  • obsługa zgłoszeń z systemu Warszawa 19115
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi ZTM i podmiotami zewnętrznymi w zakresie udzielania odpowiedzi na
    korespondencję
  • prowadzenie rejestrów i przygotowywanie zestawień i statystyk
    Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • dodatek stażowy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym
    dla pracowników jednostek sfery budżetowej
  • ruchomy czas pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
    pożyczki)
  • opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 41 65
  • możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
  • możliwość wykupienia karty Multisport
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
  • pracę z zespołem profesjonalistów
  • partnerską komunikację
  • pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
  • możliwość udziału w akcjach społecznych
    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Miejsce pracy:
    Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Budynek dostosowany dla osób
    z niepełnosprawnościami.
    Stanowisko pracy:
    Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych,
    przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Dla osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania stanowiska
    pracy. Niekorzystne czynniki psychospołeczne.
    Wymagane dokumenty:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kserokopie / skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kserokopie / skany dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji
  • kserokopie / skany wszystkich stron świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kserokopia / skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego
    skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
  • kserokopia / skan dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy – patrz pkt. dot. tej kwestii
    w wymaganiach niezbędnych)
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku
    przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych –
    podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku
    przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
    Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – podpisana własnoręcznie (skan klauzuli
    w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną
    Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Zarządu Transportu Miejskiego
    w sekcji: Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie
    Druk zawierający oświadczenia i klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się
    na stronie Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/
    Informacja o przebiegu procesu rekrutacyjnego jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Przebieg
    i zasady rekrutacji
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:
  1. w wersji elektronicznej – przesłać na adres mailowy: [email protected] wpisując w tytule wiadomości:
    „Specjalista ds. skarg i wniosków” – do 12.09.2024 r.
  2. w wersji papierowej – osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria
    Główna, ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
    „Specjalista ds. skarg i wniosków” – do 12.09.2024 r. do godz. 16:00.
    Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 41 65
    Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie
    lub telefonicznie. Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie
    od 13 do 27 września 2024 r.
    Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM,
    w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi
    poniżej 6%.
    Informacja Administratora Danych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym
    Niniejsza informacja przekazywana jest w celu realizacji wymogu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE, dalej zwanego „RODO”, w związku prowadzeniem przez Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie naboru
    kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze (w tym kierownicze), stanowiska pomocnicze i obsługi oraz na zastępstwo.
    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie (03-
    839), ul. Grochowska 316/320, dalej jako „ZTM”;
    2) z Administratorem można kontaktować się w następujący sposób:
    a) listownie, na adres siedziby ZTM,
    b) pocztą elektroniczną pod adresem: [email protected],
    c) telefonicznie: 22 459 41 00,
    d) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
    3) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem
    e-mail [email protected] lub pisemnie na adres siedziby ZTM;
    4) ZTM będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych na podstawie:
    a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22¹ § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
    ciążącego na pracodawcy,
    b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – w zakresie danych o niepełnosprawności (w przypadku,
    gdy kandydat poda takie dane w dokumentach aplikacyjnych z własnej inicjatywy) – przetwarzanie jest niezbędne
    do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez pracodawcę lub osobę, której dane dotyczą,
    w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
    c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w zakresie danych osobowych zebranych podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz wyników
    ewentualnych testów kwalifikacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
    uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę, polegających na weryfikacji kwalifikacji i umiejętności
    kandydatów do pracy w celu wybrania odpowiedniej osoby na stanowisko, na które jest prowadzona rekrutacja,
    d) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie dobrowolnej zgody kandydata – w zakresie danych podanych
    w dokumentach aplikacyjnych, innych niż dane, o których mowa w art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz dane
    o niepełnosprawności,
    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
    Informujemy również, że:
    6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od
    momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
    7) Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione:
    a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz ZTM, w szczególności usługi IT, prawne, archiwizacji i niszczenia
    dokumentów,
    b) podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie
    obowiązującego;
    8) w związku z przetwarzaniem przez ZTM Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopi – zgodnie z art. 15 RODO,
    b) sprostowania i uzupełnienia danych gdy dane te są nieprawidłowe lub niekompletne – zgodnie z art. 16 RODO,
    c) żądania usunięcia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 17 RODO,
    d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 18 RODO,
    e) przenoszenia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 20 RODO,
    f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych – zgodnie z art. 21 RODO,
    g) cofnięcia zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie zgody
    na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO);
    9) w celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem
    Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych danych kontaktowych;
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 41 65
    10) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku
    uznania, że ZTM przetwarza Pani/Pana dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO;
    11) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy jest
    niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
    i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody;
    12) posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność
    z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    13) w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ZTM nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanym
    przetwarzaniu, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, które miałyby wpływ na Pani/Pana sytuację prawną
    lub mogłyby w inny sposób wpływać na Pani/Pana prawa lub obowiązki.