Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. obsługi klienta asystenckiej kierowania projektu

praca
26.06.2021 17:59
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/101

Będziesz odpowiadać za wsparcie Kierownika Projektu w zakresie:

  • opracowania kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur zgodnie z prawem zamówień publicznych,
  • pozyskania decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji,
  • weryfikacji zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktów,
  • uzgadniania dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
  • koordynowania działań związanych z planowaniem stałej oraz tymczasowej organizacji ruchu w aspekcie zakładanych harmonogramów robót przy wsparciu działów merytorycznych,
  • koordynowania działań związanych z opiniowaniem dokumentacji projektowej celem przyjęcia jej do realizacji przy wsparciu działów merytorycznych.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego na kierunkach technicznych, ekonomicznych lub administracyjnych,
  • minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją inwestycji, w tym: z tworzeniem planów finansowych i harmonogramów projektów, pozyskiwaniem decyzji administracyjnych, koordynowaniem procesu inwestycyjnego,
  • umiejętności praktycznego zastosowania przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych i Kodeksu Postepowania Administracyjnego oraz determinacji w dążeniu do osiągania celów,
  • obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook na poziomie dobrym.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 7.07.2021 r.Aplikuj teraz