Specjalista ds. obsługi infrastruktury w Dziale Zarządzania Infrastrukturą Komunikacyjną
Pracodawca: ZTM
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym wymagany 4-letni staż pracy)
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze eksploatacji, sprawdzania, wykonywania lub nadzoru nad wykonywaniem
instalacji w obiektach budowlanych (po stronie inwestora lub wykonawcy) - samodzielne prowadzenie spraw
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- znajomość regulacji prawnych w obszarze merytorycznym
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- wiedza w obszarze instalacji elektroenergetycznych
- prawo jazdy kat. B – kierowanie samochodem służbowym
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe w obszarze: budownictwo, transport, kierunki techniczne (w szczególności energetyka,
elektryka lub pokrewne) - 5 lat doświadczenia w obszarze eksploatacji, sprawdzania, wykonywania lub nadzoru nad wykonywaniem instalacji
w obiektach budowlanych (po stronie inwestora lub wykonawcy). - prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zamówień oraz nadzorem nad ich realizacją,
- świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV
- znajomość regulacji prawnych, w szczególności prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych
- znajomość zasad sporządzania umów
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego,
dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - Eksploatacja systemów oraz instalacji elektroenergetycznych i automatyki budynkowej na obiektach Warszawskiego
Transportu Publicznego. - Udział w realizacji projektów z obszaru OZE, elektromobilności oraz modernizacji oświetlenia.
- Zapewnienie należytego stanu technicznego ww. systemów i instalacji poprzez: odbiory techniczne, systematyczną
kontrolę jakości prac konserwacyjnych i naprawczych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. - Nadzór nad prawidłowym działaniem i eksploatacją instalacji budynkowych znajdujących się na obiektach
administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, w tym: instalacje elektryczne, oświetleniowe, stacje
ładowania pojazdów elektrycznych, instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii i zasilacze awaryjne. - Zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne.
- Przygotowywanie, opiniowanie i realizacja zamówień publicznych w zakresie prac rozwojowych, inwestycyjnych oraz
eksploatacyjnych obiektów. - Podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych w obiektach
administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów. - Przygotowanie i realizacja umów oraz specyfikacji.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Praca w obiektach komunikacji zbiorowej m.st. Warszawy
i placach budowy.
www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych,
przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Praca w terenie, praca na wysokości do 3 metrów, praca w niekorzystnych
warunkach atmosferycznych.
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny
- kserokopie / skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kserokopie/ skany dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji
- kserokopie / skany świadectw pracy oraz zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu zawierające okres
zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy (skan zaświadczenia w przypadku przesyłania
dokumentów drogą elektroniczną) - kserokopia / skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeśli dotyczy
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia
w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych –
podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) - oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku
przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) - klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – podpisana własnoręcznie
(skan klauzuli w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
Druk zawierający oświadczenia i klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:
- w wersji elektronicznej – przesłać na adres mailowy: [email protected] wpisując w tytule wiadomości: „Specjalista
ds. obsługi infrastruktury” – do 05.07.2023 r. - w wersji papierowej – osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria Główna,
ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Specjalista ds. obsługi
infrastruktury” – do 05.07.2023 r. do godz. 16:00.
Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci dopuszczeni do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 6 do
20 lipca 2023 r.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Informacja Administratora Danych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym
Niniejsza informacja przekazywana jest w celu realizacji wymogu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanego „RODO”,
w związku prowadzeniem przez Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie naboru kandydatów na wolne stanowiska
urzędnicze (w tym kierownicze), stanowiska pomocnicze i obsługi oraz na zastępstwo.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie (03-839),
ul. Grochowska 316/320, dalej jako „ZTM”;
www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
2) z Administratorem można kontaktować się w następujący sposób:
a) listownie, na adres siedziby ZTM,
b) pocztą elektroniczną pod adresem: [email protected],
c) telefonicznie: 22 459 41 00,
d) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
3) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem
e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby ZTM;
4) ZTM będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22¹ § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na pracodawcy,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – w zakresie danych o niepełnosprawności (w przypadku,
gdy kandydat poda takie dane w dokumentach aplikacyjnych z własnej inicjatywy) – przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez pracodawcę lub osobę, której dane dotyczą,
w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w zakresie danych osobowych zebranych podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz wyników
ewentualnych testów kwalifikacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę, polegających na weryfikacji kwalifikacji i umiejętności
kandydatów do pracy w celu wybrania odpowiedniej osoby na stanowisko, na które jest prowadzona rekrutacja,
d) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie dobrowolnej zgody kandydata – w zakresie danych podanych
w dokumentach aplikacyjnych, innych niż dane, o których mowa w art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz dane
o niepełnosprawności,
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
Informujemy również, że:
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od momentu
zakończenia procesu rekrutacyjnego.
7) Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione:
a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz ZTM, w szczególności usługi IT, prawne, archiwizacji i niszczenia
dokumentów,
b) podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie
obowiązującego;
8) w związku z przetwarzaniem przez ZTM Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopi – zgodnie z art. 15 RODO,
b) sprostowania i uzupełnienia danych gdy dane te są nieprawidłowe lub niekompletne – zgodnie z art. 16 RODO,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 17 RODO,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 18 RODO,
e) przenoszenia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 20 RODO,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych – zgodnie z art. 21 RODO,
g) cofnięcia zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie
zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO);
9) w celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony
Danych, korzystając ze wskazanych danych kontaktowych;
10) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku
uznania, że ZTM przetwarza Pani/Pana dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO;
11) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy jest niezbędne,
aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga
Pani/Pana wyraźnej zgody;
12) posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
13) w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ZTM nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, które miałyby wpływ na Pani/Pana sytuację prawną
lub mogłyby w inny sposób wpływać na Pani/Pana prawa lub obowiązki.