SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Pracodawca: Koleje Dolnośląskie
Lokalizacja: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Zapraszamy do pracy w zespole marketingu największego przewoźnika na Dolnym Śląsku.
Szukamy osoby kreatywnej, dobrze zorganizowanej, potrafiącej myśleć projektowo.
Miejsce Pracy: Legnica
Obowiązki:
- Współpraca z działem handlowym przy ustalaniu planu promocji ofert handlowych
- Organizacja treści marketingowych w tym materiałów graficznych i tekstowych (ulotki, mapki, plakaty, billboardy)
- Udział w eventach marketingowych
- Zarządzanie treściami na nośnikach reklamowych w pojazdach
- Nadzorowanie kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads
- Prowadzenie badań marketingowych i konsumenckich
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Podstawy znajomości narzędzi analitycznych i reklamowych takich jak Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie B1 lub wyższym, preferowany angielski, niemiecki lub czeski.
- Wykształcenie wyższe (co najmniej licencjackie/inżynierskie)
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dziale handlowym Kolei Dolnośląskich w ramach umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet świadczeń i benefitów;
Zgłoszenie (CV wraz z listem motywacyjnym ze wskazaniem stanowiska)
prosimy przesłać do 31 lipca 2021 r.
na adres: [email protected]lub składać je osobiście w Biurze Zarządu (1. piętro).
Administratorem danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji są Koleje Dolnośląskie S.A.z siedzibą przy ul. Kolejowej 2, 59-220 Legnica. Wysyłając dokumenty prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Spółkę Koleje Dolnośląskie S.A.”
Jeśli chcecie Państwo brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Koleje Dolnośląskie S.A. w celach przyszłych rekrutacji.”