Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. archiwizacji

praca
10.07.2024 17:05

Pracodawca: PLL LOT

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa
2024/REK/0252

Do Twoich zadań będzie należało:

  • porządkowanie zgromadzonej w spółce dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz w porozumieniu z Archiwum Akt Nowych;
  • udostępnianie pracownikom spółki przechowywanej dokumentacji;
  • dbanie o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie wytworzonej dokumentacji spółki zgodnie z wewnętrznymi regulacjami;
  • wydzielania dokumentacji, której okres przechowywania upłynął oraz utraciła ona swoje znaczenie w tym wartość dowodową dla spółki do brakowania;
  • przygotowywanie wniosków na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w celu uzyskania stosownej zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego na brakowanie;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej działalności bieżącej archiwum zakładowego;
  • doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
  • szkolenie pracowników i współpracowników w zakresie znajomości przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
  • bieżąca aktualizacja wewnętrznych przepisów dot. archiwizacji i czynności kancelaryjnych oraz przeprowadzanie procedur akceptacji tych przepisów przez Archiwum Akt Nowych.
  • Współuczestnictwo w organizacji wystaw okolicznościowych, wernisaży promujących firmę oraz wydarzeń związanych z historią lotnictwa.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku archiwistyka lub historia ze specjalnością archiwistyka lub studium o kierunku archiwistyka lub ukończony kurs archiwalny 2 stopnia;
  • minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego lub pracy w archiwum państwowym;
  • bardzo dobra znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonanych do ww. ustawy;
  • znajomość oraz umiejętność stosowania w praktyce przepisów kancelaryjno-archiwalnych (instrukcja kancelaryjna, instrukcja ws. organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego, jednolity rzeczowy wykaz akt),
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy;
  • samodzielność, dokładność i skrupulatność;
  • umiejętność dobrej komunikacji i współpracy z innymi pracownikami;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność prowadzenia szkoleń wewnętrznych.

Co możemy Ci zaoferować?

  • Unikalną na polskim rynku możliwość pracy w branży lotniczej
  • Udział w ciekawych projektach w dużej i międzynarodowej organizacji
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji
  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u w bardzo atrakcyjnych cenach

Aplikuj