Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. administracyjnych

praca
20.07.2021 17:08
0 Komentarzy

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 2021/112

Będziesz odpowiadać za:

Zapewnienie obsługi organizacyjnej w zakresie wsparcia administracyjnego i operacyjnego mającego na celu uzyskanie płynnego przepływu informacji i dokumentów, w tym:

  • organizacji i obsłudze sekretariatu (m.in.: prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza spotkań itp.),
  • organizacji procesu obiegu dokumentów,
  • prowadzeniu dokumentacji kadrowej (m.in.: sprawy pracownicze: urlopy, delegacje, zwolnienia) dla celów sprawozdawczych,
  • prowadzeniu spraw organizacyjnych (zgłaszanie zapotrzebowania na asortyment biurowy itp.),
  • prowadzeniu spraw finansowych (budżet operacyjny biura),
  • współorganizowaniu narad, konferencji, delegacji itp.,
  • prowadzeni rejestru kontroli.

Czeka na Ciebie:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego na kierunkach technicznych, ekonomicznych, administracyjnych lub prawo,
  • minimum 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z koordynowaniem spraw administracyjno-biurowych lub organizacyjnych,
  • znajomości przepisów prawa pracy oraz umiejętności ich interpretacji,
  • obsługi programów MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook na poziomie dobrym,
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem,
  • zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • inicjatywy i zorientowanie na efekty;
  • znajomości języka angielskiego – mile widziana.

Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – przyjedź do nas 🙂

Na Twoje CV czekamy do 3.08.2021 r.Aplikuj teraz