Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Podinspektor w Wydziale Prasowym i Komunikacji z Pasażerem

praca
28.06.2021 14:38
0 Komentarzy

Pracodawca: Zarząd Transportu Metropolitalnego

Lokalizacja: Katowice

Województwo: Śląskie


Liczba etatów: 1
Główne obowiązki:

  1. Opracowywanie i aktualizacja treści strony internetowej.
  2. Wsparcie w zarządzaniu procesem komunikacji w mediach społecznościowych.
  3. Redagowanie informacji dotyczących działalności ZTM, w tym m. in. współpraca przy tworzeniu
    informacji dla mediów, pasażerów i internautów.
  4. Monitoring mediów.
  5. Wsparcie w zakresie reprezentowania organizacji w kontaktach z mediami.
  6. Opracowywanie i koordynacja kampanii informacyjno – promocyjnych.
  7. Planowanie i realizacja działań informacyjnych i public relations.
  8. Wsparcie procesu informacji pasażerskiej – planowanie działań komunikacyjnych oraz
    przygotowanie treści do różnych kanałów komunikacji.
    Wykształcenie: co najmniej średnie w przypadku wykształcenia wyższego – preferowany kierunek:
    dziennikarstwo, filologia polska, public relations.
    Wymagania niezbędne:
  9. Obywatelstwo polskie.
  10. Staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 2 lata.
  11. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  12. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  13. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
    Wymagania pożądane:
  14. Znajomość przepisów ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o prawie autorskim,
    o pracownikach samorządowych, o związku metropolitalnym w województwie śląskim, Prawo
    prasowe, Kodeks postępowania administracyjnego.
  15. Znajomość obsługi mediów społecznościowych oraz stron internetowych.
  16. Znajomość podstawowych trendów w mediach społecznościowych, tematyki administracji
    publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego oraz rynku mediów w regionie.
  17. Doświadczenie w biurach prasowych, agencjach public relations, mediach lub administracji
    publicznej.
  18. Biegła umiejętność obsługi komputera oraz programów i urządzeń biurowych,
    w szczególności pakietu MS Office.
  19. Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
  20. Umiejętność przygotowania wystąpień publicznych.
  21. Umiejętność pracy w zespole.
  22. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
  23. Wiedza o regionie Metropolii
  24. Znajomość branży zbiorowego transportu publicznego.
  25. Skrupulatność, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, punktualność.
  26. Wysoka kultura osobista.
    Warunki pracy:
  27. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  28. Miejsce pracy: Katowice, ul. Barbary 21A.
  29. Praca przy stanowisku komputerowym.
  30. Praca na ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
    warunków pracy.
    2
    Wskaźnik zatrudnienia:
    W miesiącu maju 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM
    w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
    osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
    Dokumenty wymagane do dostarczenia:
  31. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisany)
    (opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej ZTM na stronie http://bip.metropoliaztm.pl/
    zakładce „Praca”).
  32. Życiorys (CV) (własnoręcznie podpisany)
  33. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany) uwzględniający w szczególności informacje
    dotyczące doświadczenia i wiedzy wymaganej na stanowisku pracy.
  34. Kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy (świadectwa pracy,
    zaświadczenie o zatrudnieniu), dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia.
  35. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich
    miejsc pracy.
  36. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    o pracownikach samorządowych, są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii
    dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie
    umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone
    wraz z tłumaczeniem na język polski.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem
    i nazwiskiem osoby składającej ofertę z dopiskiem „Oferta pracy Ogłoszenie nr KP/ON/18/2021”,
    w terminie nieprzekraczalnym do 5 lipca 2021r. na adres:
    Zarząd Transportu Metropolitalnego
    ul. Barbary 21a
    40-053 Katowice
    lub składać osobiście w Kancelarii ZTM w pokoju nr 011, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00
    lub do skrzynki podawczej znajdującej się w siedzibie Zarządu Transportu Metropolitalnego w
    Katowicach przy ul. Barbary 21a.
    Dodatkowe informacje:
  37. Regulamin przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w tym wolne
    kierownicze stanowiska urzędnicze w Zarządzie Transportu Metropolitalnego w Katowicach
    przy ul. Barbary 21A jest dostępny w Wydziale Kadr i Płac ZTM w Katowicach przy ul. Barbary
    21A (p. 146) oraz na stronie internetowej https://bip.metropoliaztm.pl/artykuly/402/regulaminnaboru
  38. Dodatkowych informacji o naborze udziela się w Wydziale Prasowym i Komunikacji
    z Pasażerem – numer telefonu: 32 74 38 414, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00
    do 15:00.
  39. Oferty, które wpłyną do ZTM w Katowicach po terminie nie będą rozpatrywane.
    W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się
    datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do ZTM.
  40. Oferty, które zostaną złożone niezgodnie z opisem zawartym w niniejszym ogłoszeniu, nie będą
    podlegały dalszej weryfikacji. Powyższe spowoduje wykluczenie kandydata z dalszego udziału
    w naborze.
  41. Kandydaci spełniający wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni
    telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  42. Złożonych dokumentów ZTM w Katowicach nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną
    komisyjnie zniszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru.
  43. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Zarząd Transportu
    Metropolitalnego 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A reprezentowany przez Dyrektora ZTM.
  44. Dane będą przetwarzane do celów rekrutacji pracowników. Udostępnianie danych nie jest
    przewidywane. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści tych danych
    i ich poprawiania. Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika z:
     ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.);
    3
     ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r.
    poz. 1282).
  45. Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń ZTM
    oraz na stronie internetowej ZTM w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.metropoliaztm.pl/
    Pracownikom oferujemy:
     premie regulaminową
     dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. „trzynastkę”
     nagrody jubileuszowe
     świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
     możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
     możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie
     rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach