Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Podinspektor ds. kancelaryjno-biurowych w Dziale Sprzedaży Biletów

praca
11.04.2023 15:33

Pracodawca: ZTM

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie


Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie
• minimum dwuletni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż nie jest wymagany)
• minimum trzy miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze merytorycznym
• podstawowa znajomość obsługi dokumentów księgowych
• bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
• umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej
• zdolność radzenia sobie ze stresem
• umiejętność pracy w zespole
• odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
• dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe w obszarze: administracja, prawo, ekonomia, socjologia
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• znajomość instrukcji kancelaryjnej
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
• gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• prowadzenie rejestrów i sprawozdań
• archiwizacja dokumentów
• prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce pracy:
Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Budynek dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych,
przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Dla osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy.

www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
• list motywacyjny
• kserokopie / skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
• kserokopie/ skany dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji
• kserokopie / skany świadectw pracy oraz zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu zawierające okres
zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy (skan zaświadczenia w przypadku przesyłania
dokumentów drogą elektroniczną)
• kserokopia / skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeśli dotyczy
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia
w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych –
podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
• oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku
przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
• klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – podpisana własnoręcznie
(skan klauzuli w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
Druk zawierający oświadczenia i klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:

  1. w wersji elektronicznej – przesłać na adres mailowy: [email protected] wpisując w tytule wiadomości:
    „Podinspektor ds. kancelaryjno-biurowych” – do 24.04.2023 r.
  2. w wersji papierowej – osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria Główna,
    ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Podinspektor ds. kancelaryjnobiurowych” – do 24.04.2023 r. do godz. 16.00
    Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Kandydaci dopuszczeni do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
    Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 25 kwietnia
    do 12 maja 2023 r.
    Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM,
    w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
    Informujemy, że:
    a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą przy ul. Grochowskiej
    316/320,03-839 Warszawa (dalej jako: „ZTM”),
    b) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych może się Pani/Pan skontaktować pod adresem
    e-mail: [email protected]
    c) Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze
    stanowiska urzędnicze w Zarządzie Transportu Miejskiego będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana
    dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowiska;
    d) Pani/Pana Dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
    Informujemy również, że:
    a) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres maksymalnie 3 miesięcy od momentu
    zakończenia procesu rekrutacji;
    b) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania – gdy dane są nieprawidłowe
    lub niekompletne, zgodnie z art. 13 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    (Dz. Urz. UE. L Nr 119) (dalej jako: RODO);
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych – gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały
    zebrane; gdy cofnięta została zgoda na przetwarzanie danych; gdy został zgłoszony sprzeciw wobec przetwarzania
    danych; gdy dane są przetwarzane niezgodnie z prawem; gdy dane muszą być usunięte w celu wypełnienia obowiązku
    wynikającego z przepisów prawa; gdy dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa
    informacyjnego w stosunku do dziecka lub gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody lub
    umowy w sposób zautomatyzowany, zgodnie z art. 13 ust. 2 lit. b) RODO;
    d) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zgodnie
    z art. 13 ust. 2 lit. b) RODO;
    e) Przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych, zgodnie z art. 13 ust. 2 lit. b) RODO;
    f) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych – gdy osoba, której dane dotyczą kwestionuje
    ich prawdziwość; gdy dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, a osoba, której dane dotyczą sprzeciwia się ich
    usunięciu, żądając w zamian ograniczenia; gdy administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której
    dane dotyczą potrzebuje ich do obrony lub dochodzenia roszczeń; gdy został wniesiony sprzeciw – do momentu ustalenia,
    czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu, zgodnie z art. 13
    ust. 2 lit. b) RODO;
    g) Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych przez Zarząd Transportu Miejskiego w każdej
    chwili, zgodnie z art. 13 ust. 2 lit. c) RODO, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na przetwarzanie, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z art. 14 ust. 2 lit. d) RODO;
    h) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla spraw związanych z ochroną
    danych osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 2 lit. d) RODO;
    i) Przekazanie danych osobowych jest dokonywane na podstawie dobrowolnej zgody osoby, której dane dotyczą,
    w szczególności nie jest spełnieniem obowiązku wynikającego z przepisów prawa, ani z umowy; Podanie danych
    osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do przeprowadzenia rekrutacji na stanowiska urzędnicze, w tym
    kierownicze stanowiska urzędnicze w ZTM;
    j) Przekazane dane osobowe nie będą podlegały przetwarzaniu zautomatyzowanemu, które mogłoby mieć wpływ na
    Państwa sytuację prawną lub inny sposób wpływać na Państwa prawa i obowiązki.
    Powyższe żądania mogą być wnoszone pisemnie na adres Administratora Danych Osobowych: Zarząd Transportu Miejskiego,
    ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected].