Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

OFFICE MANAGER

praca
18.11.2022 12:54

Pracodawca: PKL

Lokalizacja: Zakopane

Województwo: Podkarpackie

Miejsce pracy: Zakopane

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Kompleksowe prowadzenie biura Zarządu Spółki PKL Horeca,
  • Organizacja  spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki,
  • Protokołowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz archiwizacja dokumentacji,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów przedłożonych do podpisu zgodnie z przyjętymi procedurami wewnętrznymi,
  • Organizacja podróży służbowych Zarządu i przyjazdów gości PKL Horeca,
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji, pism i innych dokumentów,
  • Współpraca z dostawcami, firmami kurierskimi i pocztą,
  • Prowadzenie korespondencji,
  • Zarządzanie terminarzem spotkań, kompleksowa organizacja i obsługa spotkań Zarządu,
  • Nadzór nad obiegiem faktur kosztowych,
  • Kompleksowa współpraca z pozostałymi office managerami Grupy PKL,

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją biurową/korporacyjną/urzędową,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Proaktywne podejście do powierzanych zadań,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne: komunikatywność, łatwość budowania relacji,
  • Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych na podstawie dostarczonych i pozyskanych danych,
  • Praktyczna obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1 lub wyżej),

Oferujemy:

  • Ciekawą i kreatywną pracę w rozwijającej się Firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szeroki pakiet benefitów:
  • – Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę,
  • – Karty Rodzinne uprawniające do zniżek na produkty i usługi w ośrodkach PKL,
  • – Dodatkowe świadczenia socjalne.

Aplikacje  zawierające CV prosimy przesyłać na adres: [email protected]

z dopiskiem:  „Office Manager”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKL Horeca Sp. z o.o.. dobrowolnie udostępnionych moich danych osobowych, zawartych w przekazanych dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.

 /podpis osoby składającej oświadczenie/

Stosownie do treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz zgodnie z zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 z późń. zm., informuję, że:
1.       Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Polskie Koleje Linowe S.A.
2.       Współadmnistratorami przetwarzanych danych są spółki z Grupy PKL tj. Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A., PKL FOOD Sp. z o.o., PKL FOOD Sp. z o.o. sp. k., PKL Solina Sp. z o.o. oraz PKL Horeca Sp. z o.o.
3.       Siedziba administratora znajduje się w Zakopanem przy ul. Bacheldy 7D.
4.       W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób:
– emailowo: [email protected],
– pisemnie na adres siedziby.
5.       Dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia przez Pana/Panią zatrudnienia tj. w realizacji procedury rozpatrzenia aplikacji o pracę. 
6.       Dane osobowe będą udostępniane:
a. usługodawcy hostingowemu poczty [email protected], w celu realizacji procesu rekrutacji – elektronicznie,
b. partnerom należącym do Grupy Kapitałowej PKL S.A. w zakresie niezbędnym do realizacji celu. 
c. podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
7.       Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.
8.        Państwa dane osobowe pozyskaliśmy:
a. Bezpośrednio w momencie przesłania aplikacji bezpośrednio do Grupy PKL,
9.        Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą oraz uzasadniony cel administratora, stanowiący chęć zatrudnienia kandydata.
10.     Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, 
2) ograniczenia przetwarzania,
3) przenoszenia danych,
4) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez pływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11.     Podane dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, dla których są przetwarzane.