Młodszy Specjalista ds. telefonicznej Obsługi Klienta
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
- Obsługa pasażerów z zakłóconych rejsów operacyjnych PLL LOT oraz rejsów innych linii lotniczych na dokumentach przewozowych PLL LOT oraz innych przewoźników.
- Wsparcie merytoryczne i systemowe biur lotniskowych w zakresie sprzedaży usług dodatkowych, biletów oraz obsługi zakłóconych połączeń lotniczych.
- Współpraca z innymi obszarami firmy w zakresie nieregularności w przewozie.
- Obsługa wybranych typów reklamacji pasażerskich.
- Raportowanie i wykonywanie zwrotów dokumentów przewozowych.
- Obsługa infolinii wychodzącej (kontakt z klientem).
Nasze oczekiwania:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny.
- Szukamy osób nastawionych na ciągłą naukę i rozwój, zdyscyplinowanych, sumiennych, odpornych na stres, odpowiedzialnych, gotowych do podjęcia pracy zmianowej oraz bardzo dobrze zorganizowanych.
Mile widziane
- Znajomość innych języków obcych (rosyjski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski).
- Wykształcenie językowe lub techniczne (studia filologiczne, matematyka, statystyka).
- Znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.
- Codzienny kontakt z pasażerami z całego świata i możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy.
- Udział w dużej ilości branżowych szkoleń, w tym w cyklu szkoleń z prestiżowego systemu rezerwacyjnego Amadeus.
- Pracę w zgranym zespole, zorientowanym na rozwój i wspólne osiąganie założonych celów.
- Zatrudnienie przez LOT Team na umowę o pracę.