Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – praca na lotnisku (Warszawa)

praca
01.03.2023 12:36

Pracodawca: LOT

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa
REK/CXW/210622
Do Twoich zadań będzie należało:

  • Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenie własne oraz innych przewoźników 
  • Wystawianie innych dokumentów przewozowych 
  • Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia nieregularności w przewozach lotniczych
  • Sporządzanie raportów sprzedaży 
  • Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności 
  • Dokonywanie i rozliczanie zwrotów
  • Przyjmowanie reklamacji pasażerskich 
  • Wystawianie faktur
  • Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu
  • Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów
  • Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów na lotnisku Chopina

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Odporność na stres
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (20/7)
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego, j. angielski na poziomie minimum B2
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży
  • Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
  • Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, japoński, koreański, chiński, ukraiński, niemiecki)

Co możemy Ci zaoferować?

  • Ciekawą i dynamiczną pracę na lotnisku
  • Codzienny kontakt z pasażerami z całego świata i możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
  • Udział w dużej ilości branżowych szkoleń, w tym w cyklu szkoleń z prestiżowego systemu rezerwacyjnego Amadeus
  • Satysfakcję i realny wpływ na podróże pasażerów po całym świecie
  • Pracę w bardzo zgranym, młodym zespole
  • Możliwość poznania od wewnątrz branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania 

Aplikuj