Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. chiński (kasjer lotniczy)
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
- Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenie własne oraz innych przewoźników
- Kompleksowa obsługa pasażerów przy nieregularnościach
- Przyjmowanie reklamacji pasażerskich
- Wystawianie innych dokumentów przewozowych
- Sporządzenie i rozliczenie zestawień sprzedaży
- Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności
- Wystawianie faktur
- Możliwość obsługi kanałów pisemnych: e-mail, social media, live chat
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego, angielskiego, chińskiego (warunek konieczny)
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (24/7)
- Zainteresowanie długofalową współpracą
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży
- Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
- Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, niemiecki, francuski, włoski, węgierski, hiszpański)
Co możemy Ci zaoferować?
- Stały kontakt z językiem angielskim oraz chińskim
- Możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
- Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie)
- Potężną dawkę szkoleń w tym poznanie prestiżowego systemu rezerwacyjnego AMADEUS
- Możliwość poznania branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
- OdLOTowe zniżki na bilety lotnicze
- Karta Multisport, LUXmed na preferencyjnych warunkach
- Praca w komfortowym biurowcu z bezpłatnym dostępem do siłowni
- Dzień wolny w urodziny
- Zatrudnienie przez LOT Team na umowę o pracę