Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Kraków
Województwo: Małopolskie
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich zadań będzie należało:
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa pasażerów przez telefon w języku polskim i angielskim (rozmowy informacyjne, sprzedażowe, dotyczące zmian w bilecie lotniczym, zwrotów dokumentów elektronicznych)
- Wystawianie faktur
- Obsługa nieregularności
- Dokonywanie zwrotów dokumentów lotniczych
Nasze oczekiwania:
Nasze wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (nasza infolinia jest czynna 24/7)
- Komunikatywna znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Pozytywne nastawienie i energia do działania – w kwestiach merytorycznych służymy wsparciem
- Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w branży lotniczej – wszystkiego nauczymy, mamy w tym wprawę
- Dostępność podczas szkolenia wstępnego od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych przez okres około 6 tygodni
Mile widziane
- Znajomość innych języków obcych
- Znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus
Co możemy Ci zaoferować?
To oferujemy
- Zatrudnienie przez LOT Team na umowę o pracę
- Pracę w biurze (w centrum Krakowa)
- Możliwość poznania specyfiki branży lotniczej
- OdLOTowe bilety lotnicze na rejsy LOT-u
- Codzienny kontakt z pasażerami z całego świata, dzięki któremu możesz rozwijać umiejętności językowe