Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

praca
08.11.2023 12:40

Pracodawca: LOT

Lokalizacja: Kraków

Województwo: Małopolskie

Miejsce pracy: Kraków

Do Twoich zadań będzie należało:

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa pasażerów przez telefon w języku polskim i angielskim (rozmowy informacyjne, sprzedażowe, dotyczące zmian w bilecie lotniczym, zwrotów dokumentów elektronicznych)
  • Wystawianie faktur
  • Obsługa nieregularności
  • Dokonywanie zwrotów dokumentów lotniczych

Nasze oczekiwania:

Nasze wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (nasza infolinia jest czynna 24/7)
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Pozytywne nastawienie i energia do działania – w kwestiach merytorycznych służymy wsparciem
  • Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w branży lotniczej – wszystkiego nauczymy, mamy w tym wprawę
  • Dostępność podczas szkolenia wstępnego od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych przez okres około 6 tygodni

Mile widziane

  • Znajomość innych języków obcych
  • Znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus

Co możemy Ci zaoferować?

To oferujemy

  • Zatrudnienie przez LOT Team na umowę o pracę
  • Pracę w biurze (w centrum Krakowa)
  • Możliwość poznania specyfiki branży lotniczej
  • OdLOTowe bilety lotnicze na rejsy LOT-u
  • Codzienny kontakt z pasażerami z całego świata, dzięki któremu możesz rozwijać umiejętności językowe