Koordynator ds. Procesów Biznesowych, Dział Technicznego Wsparcia Klienta, Pion After Sales
Pracodawca: Solaris
Lokalizacja: Murowana Goślina
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Murowana Goślina
Obszar: After Sales
Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 25-letnim doświadczeniu i ponad 20 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Autobusy elektryczne, trolejbusy i autobusy wodorowe marki Solaris to najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie transportu bezemisyjnego. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach sp. z o.o. dołączył do grupy CAF.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- prowadzenie projektów związanych z rozwojem obsługi posprzedażnej w organizacji, w tym zapewnienie wsparcia analitycznego dla użytkowników oraz zespołu programistycznego na wszystkich etapach projektu,
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań pod kątem optymalizacji procesów obsługi posprzedażnej i nowych technologii,
- współpracę z partnerami zewnętrznymi, poddostawcami, środowiskiem start-up’owym w kontekście rozwiązań informatycznych dla branży automotive,
- współpracę z innymi działami firmy przy realizacji projektów,
- prowadzenie dokumentacji projektowej,
- monitorowanie i koordynowanie postępów prac.
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowane: informatyczne, techniczne, z zakresu zarządzania projektami),
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- doświadczenie we wdrażaniu nowych projektów i prowadzeniu testów nowych rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS Power Point,
- minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysokie kompetencje interpersonalne,
- bardzo dobre umiejętności analityczne, w tym umiejętność formułowania wniosków i myślenia procesowego,
- dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi analitycznych BI (OLAP, Cristal Reports, Tableau, SAP Business Object, IBM Cognos).
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
- platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Ok System,
- dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.