Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koordynator ds. Procesów Biznesowych, Dział Technicznego Wsparcia Klienta, Pion After Sales

praca
18.09.2021 10:01
0 Komentarzy

Pracodawca: Solaris

Lokalizacja: Murowana Goślina

Województwo: Wielkopolskie

Lokalizacja: Murowana Goślina

Obszar: After Sales

Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 25-letnim doświadczeniu i ponad 20 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Autobusy elektryczne, trolejbusy i autobusy wodorowe marki Solaris to najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie transportu bezemisyjnego. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach sp. z o.o. dołączył do grupy CAF.

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  •  prowadzenie projektów związanych z rozwojem obsługi posprzedażnej w organizacji, w tym zapewnienie wsparcia analitycznego dla użytkowników oraz zespołu programistycznego na wszystkich etapach projektu,
  •  poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań pod kątem optymalizacji procesów obsługi posprzedażnej i nowych technologii,
  •  współpracę z partnerami zewnętrznymi, poddostawcami, środowiskiem start-up’owym w kontekście rozwiązań informatycznych dla branży automotive,
  •  współpracę z innymi działami firmy przy realizacji projektów,
  •  prowadzenie dokumentacji projektowej,
  •  monitorowanie i koordynowanie postępów prac.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  •  wykształcenie wyższe (preferowane: informatyczne, techniczne, z zakresu zarządzania projektami),
  •  minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
  •  doświadczenie we wdrażaniu nowych projektów i prowadzeniu testów nowych rozwiązań,
  •  bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS Power Point,
  •  minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  •  wysokie kompetencje interpersonalne,
  •  bardzo dobre umiejętności analityczne, w tym umiejętność formułowania wniosków i myślenia procesowego,
  •  dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi analitycznych BI (OLAP, Cristal Reports, Tableau, SAP Business Object, IBM Cognos).

Naszym pracownikom oferujemy:

  •  zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  •  możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  •  platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Ok System,
  •  dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.

APLIKUJ