Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Konsultant ds. Obsługi Klienta

praca
25.05.2021 17:01
0 Komentarzy

Pracodawca: LOT

Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Kraków

Województwo: Mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa, Poznań, Kraków

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Obsługa połączeń przychodzących w języku polskim oraz angielskim
  • Sprzedaż biletów lotniczych oraz usług dodatkowych
  • Telefoniczne dokonywanie wymian i zwrotów dokumentów lotniczych
  • Tworzenie raportów sprzedażowych
  • Możliwość rozwoju kompetencji językowych (połączenia odbieramy również po rosyjsku, niemiecku, francusku, włosku, węgiersku, hiszpańsku)

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (24/7)
  • Zainteresowanie długofalową współpracą

    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży
  • Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
  • Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, niemiecki, francuski, włoski, węgierski, hiszpański)

Co możemy Ci zaoferować?

  • Stały kontakt z językiem angielskim!
  • Możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
  • Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie)
  • Potężną dawkę szkoleń w tym poznanie prestiżowego systemu rezerwacyjnego AMADEUS
  • Możliwość poznania branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
  • OdLOTowe zniżki na bilety lotnicze
  • Karta Mulitsport
  • LUXmed na preferencyjnych warunkach
  • Współpracę z LOT Team na podstawie umowy zlecenie
  • Dzień wolny w urodziny
  • Aktualnie możliwość współpracy zdalnej
  • Stawka od 20 zł/h brutto

Aplikuj