KIEROWNIK PROJEKTU – ZASTĘPSTWO
Pracodawca: Tramwaje Warszawskie
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2023/101
Będziesz odpowiadać za:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przydzielonymi projektami w zakresie:
- zaplanowania i zapewnienia zgodności przebiegu opracowania dokumentacji i realizacji robót zgodnie z ustalonym harmonogramem;
- podejmowania niezbędnych działań w celu realizacji zadań, m.in. w zakresie decyzji administracyjnych, koordynacji robót, usuwania kolizji, zgłoszeń i zawiadomień organów i urzędów;
- zapewnienia odbiorów na poszczególnych etapach realizacji zadań;
- zapewnienia bieżącego nadzoru nad budżetem zadania, w tym kontrola rozliczeń;
- koordynacji działań związanych ze sprawdzeniem i dopuszczeniem do eksploatacji obiektów lub urządzeń oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie;
- przygotowywania okresowych raportów z realizacji zadań;
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony w celu zastępstwa,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego na jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria komunikacyjna, architektura, inne techniczne,
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym:
– 2 lata w obszarze inwestycji budowlanych, w przygotowaniu lub wykonawstwie robót budowlanych, u zarządcy infrastruktury, w wydziałach inwestycji w biurach jednostek administracyjnych i urzędach związanych z realizacją i/lub koordynacją robót budowlanych,
– 3 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,
- umiejętności praktycznego wykorzystania:
– metodyki projektowej,
– procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych,
– przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postepowania administracyjnego oraz Prawa budowlanego,
- umiejętności obsługi programów MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook oraz MS Project na poziomie dobrym,
- prawa jazdy kat. B,
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – Aplikuj do nas 🙂
Na Twoje CV czekamy do 14.07.2023 r.Aplikuj teraz