KIEROWNIK PROJEKTU
Pracodawca: Tramwaje Warszawskie
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2021/107
Będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z przydzielonymi projektami inwestycyjnymi w zakresie:
- realizacji zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi i ich rozliczania,
- przygotowania i pozyskania niezbędnych decyzji administracyjnych,
- stałej oraz tymczasowej organizacji ruchu w aspekcie zakładanych harmonogramów robót, przy wsparciu komórek merytorycznych,
- opiniowania dokumentacji projektowej w celu przyjęcia jej do realizacji przy wsparciu komórek merytorycznych,
- czynności związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji inwestycji,
- uzgadniania dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla wykonawcy i inżyniera w celu ich weryfikacji,
- nadzoru nad wprowadzaniem i aktualizacją danych w systemach informatycznych w zakresie przydzielonych projektów inwestycyjnych,
- identyfikacji i mitygacja ryzyka mającego wpływ na proces inwestycyjny.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00- 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego: transport, budownictwo, energetyka, inżynieria środowiska,
- ukończonych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, mile widziany certyfikat np. PRINCE2, PM Book,
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,
- minimum 2 lat doświadczenia w obszarze inwestycji budowlanych, w przygotowaniu lub wykonawstwie robót budowlanych, u zarządcy infrastruktury, w wydziałach inwestycji w biurach jednostek administracyjnych i urzędach związanych z realizacją i/lub koordynacją robót budowlanych,
- minimum 3 lat na stanowisku kierownika projektu infrastruktury budowlanej,
- doświadczenia w zarządzaniu projektami z zastosowaniem systemów informatycznych, np. EPM,
- umiejętności praktycznego wykorzystania metodyki projektowej,
- umiejętności praktycznego wykorzystania przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa budowlanego, procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych,
- umiejętności obsługi programów pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) i MS Project na poziomie co najmniej dobrym.
Jeśli taki rozkład Ci odpowiada – aplikujdo nas 🙂
Na Twoje CV czekamy do 7.10.2021 r.Aplikuj teraz