Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Junior Area Manager – rynek skandynawski

praca
01.04.2022 12:36

Pracodawca: Solaris

Lokalizacja: Bolechowo

Województwo: Wielkopolskie

Lokalizacja: Bolechowo

Obszar: Sprzedaż i Zarządzanie Projektami

Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 25-letnim doświadczeniu i ponad 20 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Autobusy elektryczne, trolejbusy i autobusy wodorowe marki Solaris to najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie transportu bezemisyjnego. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach sp. z o.o. dołączył do grupy CAF.

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  •  przygotowywanie części ekonomicznej i technicznej ofert handlowych i przetargowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  •  bieżąca obsługa kontraktów,
  •  aktywna współpraca z pracownikami spółki córki,
  •  organizacja i obsługa wizyt Klientów w fabryce,
  •  kompleksowa obsługa Klientów i budowanie długotrwałych relacji,
  •  reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych i wydarzeniach branżowych,
  •  współpraca z ekspertami z działów wspierających sprzedaż.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  •  wykształcenie wyższe,
  •  mile widziane doświadczenie w dziale handlowym, obsługi klienta i/lub zamówień publicznych,
  •  bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  •  dobra znajomość języka polskiego (na poziomie minimum B2),
  •  gotowość do wyjazdów służbowych,
  •  wysokie kompetencje interpersonalne i analityczne, w tym wysoka kultura osobista,
  •  znajomość MS World, MS Power Point, MS Excel,
  •  znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
  •  zainteresowanie branżą motoryzacyjną i wiedza z zakresu rozwiązań technicznych w pojazdach użytkowych będą mile widziane.

Naszym pracownikom oferujemy:

  •  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, umowę o pracę na zastępstwo w wymiarze ponad roku,
  •  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  •  • platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Medicover Sport, dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, PPE.

APLIKUJ