Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Instruktor/Instruktorka handlowy/a – Zakład Centralny – Warszawa, Białystok, Lublin

praca
18.10.2023 12:48

Pracodawca: PKP Intercity

Lokalizacja: Warszawa, Białystok, Lublin

Województwo: cała Polska: cała Polska

Miejsce pracy: Warszawa, Białystok, Lublin

Zakres obowiązków:

  • udział we wdrażaniu planów działania i planów naprawczych,
  • organizowanie i prowadzenie konsultacji z zakresu odprawy i obsługi podróżnych,
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń okresowych pracowników związanych z odprawą i obsługą podróżnych,
  • prowadzenie szkoleń doraźnych i szkoleń praktycznych na stanowiskach związanych z odprawą i obsługą podróżnych,
  • opieka i nadzór nad stażystami i pracownikami odbywającymi przygotowanie zawodowe na stanowiska związane z obsługą podróżnych,
  • wnioskowanie zmian do obowiązujących przepisów,
  • prowadzenie kursów kwalifikacyjnych,
  • udział w egzaminach,
  • przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,
  • tworzenie programów szkoleniowych,
  • wykonywanie kontroli pracowników front-line.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta w obszarze kolejowego transportu pasażerskiego​,
  • wykształcenie wyższe i minimum 4 lata pracy, w tym 2 lata na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta (preferowane w obszarze kolejowego transportu pasażerskiego) lub wykształcenie średnie i minimum 6 lat pracy, w tym 4 lata na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta (preferowane w obszarze kolejowego transportu pasażerskiego),
  • predyspozycje do pracy z grupą: moderowanie dyskusji, organizowanie pracy, motywowanie grupy,
  • predyspozycje do pracy z indywidualnymi pracownikami: obserwacja i ocena kompetencji pracownika, aktywne słuchanie, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej,
  • umiejętność tworzenia programów szkoleniowych,
  • dobra znajomość zagadnień Pionu Handlowego oraz pełnego zakresu zagadnień związanych z odprawą i obsługą podróżnych w komunikacji krajowej i międzynarodowej,
  • chęć rozwijania kwalifikacji i kompetencji,
  • inicjatywa i kreatywność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, samodyscyplina, dobra organizacja pracy,
  • znajomość MS Office,
  • gotowość do częstych podróży służbowych.

Oferujemy:

  • pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
  • benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
  • wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
  • dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
  • pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznym środowisku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę.

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 29.10.2023 r.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj